صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.3

imdb

سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: David Koepp
بازیگران: Amanda Seyfried ، Kevin Bacon ،
مدت زمان: 99 دقیقه
رده سنی: 12 به بالا
دانلود فیلم You Should Have Left 2020 فیلم باید میرفتی با نمایش انلاین با دوبله

دانلود فیلم You Should Have Left 2020 فیلم باید میرفتی با نمایش انلاین با دوبله داستان تئو کونروی که پیرمردی است که با سوزانا ، که یک بازیگر زن است ازدواج کرده است و با او یک دختر کوچک به نام الا دارد. روزی ، این خانواده تصمیم می گیرند که برای تعطیلات و نوشتن ادامه کتاب تئو از خانه دور شوند و به یک خانه در ولز سفر کنند .

در ادامه دانلود فیلم you should have left تئو و سوزانا از فضای وسیع خانه شگفت زده می شوند ، اما یک چیزی غیر معمول در مورد خانه وجود دارد . یک شب ، وقتی الا در اتاق خود در حال انداختن سایه عروسک هایش بر روی دیوار است ، سایه یک مرد روی دیوار ظاهر می شود و …

درباره دانلود فیلم You Should Have Left 2020 با دوبله فارسی

دانلود فیلم باید میرفتی فیلم که با بودجه ای حدود 4 میلیون دلار در سال 2020 توسط دیوید کوپ ، یکی از کارگردان های شاخص در سبک فیلم های ترسناک ، در ژانر های درام ترسناک معمایی هم نوشته و هم کارگردانی شده است ، توانسته بسیاری از مخاطب های فیلم هاس ترسناک را تا کنون به سمت خود جذب کند و یک فیلم ترسنام پر از هیجان را به طرفداران این سبک فیلم ها ارایه دهد .

پیشنهاد دانلود فیلم باید میرفتی

اگر اهل فیلم های ترسناک و معمایی و درام هستید و به دنبال دانلود یک فیلم جدید در این سبک با بازیگران شاخصی همچون اماندا سیفرید هستید ، تا بتوانید با دیدن ان لحظات پر استرس و دلهره آوری را تجربه کنید ، یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما ، دانلود فیلم you should have left 2020 با دوبله فارسی و نمایش انلاین میباشد .

از جمله فیلم های مشابه دانلود فیلم باید میرفتی نیز میتوان به فیلم خفه کردن و فیلم اشباح جنگ نیز اشاره نمود .

ژانرها