صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.2

imdb

ژانر: اکشن ، درام ، ورزشی ،
سال انتشار: 2011
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Gavin OConnor
بازیگران: Joel Edgerton ، Nick Nolte ، Tom Hardy ،
مدت زمان: 140 دقیقه
رده سنی: 16 به بالا
دانلود فیلم warrior دوبله فارسی با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی – مبارز 2011

دانلود فیلم warrior دوبله فارسی با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی که امروز در خدمت شما مخاطبان سایت ایزی ببین هستیم داستان یک عضو سابق نیروی دریایی امریکا به اسم تامی ( با بازی تام هاردی ) را بیان می کند که بعد از بازگشتن به خانه توسط پدرش تشویق می شود تا در یک مسابقه رزمی که جایزه بسیار خوبی نیز دارد شرکت نماید. تامی در این تورنومنت بزرگ شرکت می کند و پدرش را نیز به عنوان مربی خود انتخاب می نماید تا بتواند به قهرمانی رسیده و جایزه بزرگ را از آن خود نماید. اما در این مسابقات به برادر بزرگتر خود به اسم برندون برخورد می کند و باید با او مبارزه نماید.

بازیگران و کارگردان دانلود فیلم warrior دوبله فارسی

فیلم مبارز که در ژانر اکشن ، درام و ورزشی می باشد توانسته است امتیاز ۸.۲ را در imdb از آن خود نماید توسط Gavin OConnor کارگردانی شده است. این امتیاز ، امتیاز بسیار مورد قبول و توانسته warrior با لینک مستقیم را در جایگاه ۱۶۰ امین فیلم محبوب جهان قرار دهد. از دیگر موفقیت های دیگر این فیلم کاندید شدن برای اسکار می باشد و همچنین توانسته است جوایز دیگری را نیز از آن خود نماید.

Tom Hardy محبوب در فیلم warrior نقش آفرینی کرده و همانطور که گفته شد نقش اصلی این فیلم سینمایی را بر عهده دارد. از دیگر فیلم های محبوب تام هاردی می توان به دانلود فیلم کاپون اشاره نمود. از دیگر ستارگان دانلود فیلم warrior دوبله فارسی می توان به Nick Nolte و Joel Edgerton اشاره نمود که هریک شهرت خود را داشته و در این فیلم محبوب نقش آفرینی کرده اند.

دانلود فیلم مبارز با زیرنویس فارسی

اگر از طرفداران فیلم های اکشن و درام می باشید دانلود فیلم سگ تازی با بازی تام هنکس بسیار پیشنهاد میگردد. پس همین حالا با دانلود فیلم warrior با لینک مستقیم از سایت ایزی ببین از تماشای این فیلم سینمایی محبوب و فوق العاده لذت ببرید.

ژانرها