صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.9

imdb

ژانر: درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Ciro Guerra
بازیگران: Johnny Depp ، Mark Rylance ، Robert Pattinson ،
مدت زمان: 112 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم Waiting for the Barbarians 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم Waiting for the Barbarians 2020 با لینک مستقیم فیلم در انتظار بربر ها داستان یک دادرس است که در حال اداره یک پاسگاه در مناطق مرزی میباشد . در این منطقه اوضاع آرام میباشد و سو تفاهم های بسیار جزیی وجود دارد . کلنل جل که مدتی است اطلاعاتش به روز نشده است ،  درخواست ارسال اطلاعات را از مرز های امپراطوری میدهد . اما اوضاع رفته رفته رو به تغییر است و اتفاقاتی میافتد که باعث کلنل جال وفاداری خودش به این امپراطوری را زیر سوال ببرد که این آغاز کننده یک سری چالش ها برای او در دانلود فیلم در انتظار بربر ها با لینک مستقیم میباشد .

دانلود فیلم Waiting for the Barbarians 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم در انتظار بربر ها با زیرنویس فارسی که در سال 2020 توسط سیرو گورا ، در ژانر درام و با بازی بازیگران بزرگی مانند جانی دپ و رابرت پتینسون ، ستاره های بی چون و چرا سینمای هالیوود و جهان ، تهیه و ساخته شده است ، مخاطبان بسیار زیادی را در سراسر دنیا مجذوب خودش کرده است و بسیاری از منتقدین نیز نمره های خوبی را به دانلود فیلم Waiting for the Barbarians دوبله فارسی داده اند . از جمله نقاط قوت این فیلم میتوان به بازی فوق العاده زیبای بازیگران اصلی ان اشاره نمود .

پیشنهاد دانلود فیلم در انتظار بربر ها با زیرنویس فارسی

اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی جانی دپ و رابرت پتینسون هستین و یا مدت ها در انتظار یک فیلم درام جدید با بازیگران شاخص بوده اید ، یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما قطعا دانلود فیلم در انتظار بربرها با لینک مستقیم میباشد . از پیشنهادات مشابه دانلود فیلم در انتظار بربرها با زیرنویس فارسی به شما میتوان به دانلود فیلم مجاورت و دانلود فیلم کما نیز اشاره نمود . امیدوارین که با انتخاب و مشاهده این فیلم ، لحظات خوب و خوشی را سپری کنید .

 

ژانرها