صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.5

imdb

ژانر: اکشن ، کمدی ، ماجراجویی ،
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Trish Sie
بازیگران: Cree Cicchino ، Maxwell Simkins ، Sadie Stanley ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم The Sleepover 2020 دوبله فارسی فیلم شب نشینی با لینک مستقیم

دانلود فیلم The Sleepover 2020 دوبله فارسی فیلم شب نشینی با لینک مستقیم ، داستان فیلم از جایی شروع میشود که یک برادر و خواهر ، دز میابند که مادر آنها ، که در ظاهر یک خانوم عادی و بدون هیچ دردسری میباشد ، یک دزد سابقه دار است که اکنون تحت قانون حفاظت از شاهدین پلیس میباشد و مجبور است برای رهایی خود از این وضعیت ، آخرین دزدی خود را نیز انجام بدهد ، تصمیم میگیرند که برای کمک به او ، یک تیم تشکیل دهند تا این ماموریت را با کمک یکدیگر به پایان برسانند . در ادامه دانلود فیلم شب نشینی دوبله فارسی خواهیم دید …

درباره دانلود فیلم The Sleepover 2020 دوبله فارسی

دانلود فیلم شب نشینی با لینک مستقیم که در سال 2020 توسط تریش سی ، کارگردان سینمای هالیوود ، در ژانر کمدی ، اکشن و ماجراجویی تهیه و ساخته شده است ، توانسته بسیاری از عاشقان فیلم های کمدی و اکشن را با داستان زیبای خودش ، به خود مجذوب نماید . همچنین نظر بسیاری از منتقدین نیز درباره دانلود فیلم شب نشینی با زیرنویس فارسی مثبت بوده است .

از جمله نکات مثبت دانلود فیلم The Sleepover 2020 یا لینک مستقیم میتوان به داستان جذاب و گیرا و همچنین بازی خوب بازیگران نقش اول در دانلود فیلم The Sleepover 2020 با زیرنویس فارسی اشاره نمود .

پیشنهاد دانلود فیلم شب نشینی با لینک مستقیم

اگر اهل فیلم های کمدی و ماجراجویی هستین و مدت ها بود که در انتظار یک فیلم دوست داشتنی در این ژانر بوده اید تا بتوانید با دیدن آن در کنار دوستان و خانوادیتان ، لحظات خوب و خوشی را به ارمغان بیاورید ، یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما ، دانلود فیلم The Sleepover 2020 با زیرنویس فارسی میباشد .

همچنین از پیشنهادات مشابه دانلود فیلم شب نشینی دوبله فارسی ،میتوان به دانلود فیلم لوسی و همچنین فیلم تسلا نیز اشاره نمود .

پیش نمایش دانلود فیلم The Sleepover 2020 با لینک مستقیم

همچنین شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایزی ببین میتوانید با دنبال کردن صفحات اجتماعی ایزی ببین مانند اینستاگرام ما ، با دیدن خلاصه دانلود فیلم شب نشینی با زیرنویس فارسی ، و یا مشاهده پیش نمایش فیلم در سایت ، از انتخاب خود اطمینان حاصل فرمایید .

ژانرها