صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.3

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ، کانادا ،
کارگردان: Robin Pront
مدت زمان: 93 دقیقه
رده سنی: 12 به بالا
دانلود فیلم the silencing با لینک مستقیم –  فیلم خفه کردن 2020 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم the silencing با لینک مستقیم که امروز در خدمت شما عزیزان هستیم داستان شکارچی ای منزوی را روایت می کند که سال ها پیش دخترش در جنگل ربوده شده است. پس از اینکه دختری در جنگل کشته می شود به همراه کلانتر به دنبال قاتل می افتد. به امید آن که قاتل همان کسی باشد که دخترش را ربوده است که در این راه اتفاقات غیر قابل پیش بینی ای برایش اتفاق می افتد.

معرفی کارگردان و بازیگران فیلم خفه کردن با زیرنویس فارسی چسبیده

Robin Pront که احتمالا او را برای فیلم The Ardennes می شناسید کارگردانی دانلود فیلم the silencing 2020 را بر عهده داشته است. در این فیلم سینمایی ستارگان بسیار زیادی همچون Nikolaj Coster-Waldau حضور داشته اند. از نیکولاج قطعا سریال game of thrones را به یاد دارید که Nikolaj در آن نقش Jaime Lannister (جیمی لنیستر) را ایفا کرده است. از دیگر ستارگان فیلم خفه کردن با زیرنویس فارسی می توان به Annabelle Wallis که بیشتر او را برای بازی در فیلم عروسک آنابل می شناسید و همچنین Zahn McClarnon نیز حضور دارند.

دانلود فیلم the silencing با لینک مستقیم و بررسی بیشتر آن

این فیلم آمریکایی – کانادایی و انگلیسی زبان که در ژانر های اکشن ، جنایی و دلهره آور می باشد فروش به نسبت خوبی داشته است. یکی از علل موفقیت آن را می توان خضور ستارگانی همچون Nikolaj Coster-Waldau دانست. البته از علل اصلی موفقیت این فیلم سینمایی داستان و موضوع بسیار جالب آن است که بسیاری از زمان ۹۰ دقیقه ای ، شما را میخکوب می نماید.

اگز از طرفداران این سبک فیلم ها هستید دانلود فیلم the old guard با لینک مستقیم به شما بسیار پیشنهاد می شود. همچنین دانلود فیلم استخراج با بازی گلشیفته فراهانی می تواند هیجان بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

فیلم خفه کردن با زیرنویس فارسی چسبیده توانسته است امتیاز 6.2 را ز imdb کسب نماید که امتیاز به نسبت مناسب و خوبی می باشد. شما کاربران سایت ایزی ببین می توانید با دانلود این فیلم و یا تماشای آنلاین آن لحظاتی خوب را برای خود فراهم نمایید.

ژانرها