صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.4

imdb

ژانر: درام ، راز آلود ،
سال انتشار: 2011
ساخت کشور: اسپانیا ،
کارگردان: Andrés Baiz
مدت زمان: 97 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم the Hidden Face دوبله فیلم صورت پنهان با لینک مستقیم

دانلود فیلم the Hidden Face دوبله فیلم صورت پنهان با لینک مستقیم داستان از جایی شروع میشود که آدریان ، که یک رهبر ارکستر جوان است ، یک فیلم ضبط شده از نامزدش بلان را تماشا میکند که نامزدش از ترک کردن او خبر می دهد . پس از آن آدریان با فابیانا ملاقات می کند و آنها با یکدیگر وارد یک رابطه ی جدید می شوند . فابیانا به خانه ای که آدریان با بلان در آن زندگی میکرد ، نقل مکان میکند . و ار انجا اتفاقات عجیب و غریبی شروع به اتفاق افتادن میکند . در حمام فابیانا صداهای عجیب و غریبی را از سینک و وان میشنود ، و آب حمام ناگهانی داغ می شود . در ادامه دانلود فیلم صورت پنهان دوبله فارسی آنها در میابند که …

درباره دانلود فیلم the Hidden Face دوبله فارسی

دانلود فیلم صورت پنهان با لینک مستقیم که در سال 2011 در کشور اسپانیا و در ژانر درام و راز آلود با بودجه ای حدود 3 میلیون دلار تهیه و ساخته شده است ، طرفداران بسیار زیادی را چه در اسپانیا و چه در سایر نقاط جهان به علت داستان جالب و رازآلود آن و همچنین کارگردانی خوب آن به خود جلی کرده است و همچنین دانلود فیلم the hidden face با زیرنویس نمره نسبتا بالایی را نیز از سایت مرجع IMDB با نمره 7.4 کسب کرده است .

پیشنهاد دانلود فیلم صورت پنهان با لینک مستقیم و نمایش انلاین

اگر اهل فیلم های اسپانیایی و یا فیلم های راز آلود و درام هستین و مایل هستین که با دیدن یک فیلم خوب در این سبک ، ساعات خوشی را برای خودتان به ارمغان بیاورید ، دانلود فیلم چهره پنهان دوبله میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد . همچنین پینهاد تیم ایزی ببین به شما برای فیلم های مشابه با دانلود فیلم the hidden face با لینک مستقیم میتوان به فیلم اوای وحش و همچنین فیلم خلوص انتقام نیز اشاره کرد .

ژانرها