صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.5

imdb

سال انتشار: 2018
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Steven Speilberg
بازیگران: Olivia cooke ، Tye Sheridan ،
مدت زمان: 140 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم ready player one 2018 فیلم بازیکن شماره یک آماده دوبله

دانلود فیلم ready player one 2018 فیلم بازیکن شماره یک آماده دوبله با نمایش انلاین در سال 2045 اتفاق می افتد ،جایی که بخش عمده بشریت از یک نرم افزار واقعیت مجازی OASIS ( شبیه سازی همه جانبه احساسات و منطق انسانی ) برای رهایی از ویرانی دنیای واقعی استفاده می کنند . یک نوجوان که یتیم هم هست به نام وید واتس (شریدان) سرنخ هایی از یک بازی پنهان پیدا می کند که نوید صاحب امتیاز شدن OASIS را به برنده می دهد . او و چهار متحدش سعی می کنند تا قبل از شرکتی که توسط  نولان سورنتو (مندلسون) که یک بیزینس من قوی است ، اداره می شود ، آن را تکمیل کنند . در ادامه این فیلم جذاب خواهیم دید که …

دانلود فیلم ready player one 2018 دوبله

این فیلم که در سال 2018 توسط استیون اشپیلبرگ ، کارگردان خوب سینمای هالیوود ، در ژانر علمی-تخیلی ، اکشن و ماجراجویی با بودجه ای بین 155 تا 175 میلیون دلار تهیه و ساخته شد توانست نظر بسیاری از علاقه مندان را به دانلود فیلم بازیکن شماره یک آماده در سر تا سر جهان جلب کند و مخاطبان بسیار زیادی را نیز دلخوش کند و چیزی حدود 583 میلیون دلار در گیشه سینما های جهان به فروش برساند که از این حیث برای دانلود فیلم ready player one فروش بسیار خوبی است .

دانلود فیلم بازیکن شماره یک آماده با لینک مستقیم

اگر به دنبال تماشای یک فیلم بسیار مهیج با جلوه های ویژه بسیار قوی و خوش ساخت هستید تا با دیدن آن بتوانید لحظات بسیار خوب و خوشی را برای خود و اطرافیان خود رقم بزنید ، قطعا یکی از پیشنهاد های تیم ایزی ببین به شما نمایش انلاین فیلم بازیکن شماره یک آماده با لینک مستقیم و دوبله میباشد . از دیگر پیشنهاد های ما به شما در این سبک فیلم ها میتوان به دانلود فیلم آواتار نیز اشاره کرد . همجنین شما میتوانید پیشنهاد های بیشتری را نیز با جستجو در سایت ایزی ببین مشاهده کنید .

ژانرها