صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.6

imdb

ژانر: درام ، علمی تخیلی ،
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Eric Demeusy
بازیگران: Christian Prentice ، Highdee Kuan ، Ryan Masson ،
مدت زمان: 119 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم proximity 2020 دوبله مجاورت با نمایش انلاین

دانلود فیلم proximity 2020 دوبله مجاورت با نمایش انلاین داستان یک دانشمند جوان میباشد که بسیار کنجکاو و علاقه مند به کشف چیز های جدید به خصوص در زمینه ی موجودات فضایی میباشد .

در همین مسیر یک اتفاق جالبی برای او می افتد . ایزاک توسط فرازمینی ها ربوده میشود و چیز هایی را مشاهده میکند که باور آن برای هرکسی غیر ممکن میباشد . پس از آن ایزاک سعی میکند در دانلود فیلم مجاورت با لینک مستقیم ، اتفاقی که برایش افتاده است را با بقیه به اشتراک بگذارد اما هیچکس حرف او را باوذ نمیکند . در نتیجه تصمیم میگیرد که برای اثبات ادعای خودش به دمبال مدرک بگردد که در ادامه فیلم خواهیم دید …

دانلود فیلم proximity 2020 دوبله فارسی

دانلود فیلم مجاورت با زیرنویس فارسی که در سال 2020 توسط اریک دموزی ، در ژانر درام و علمی تخیلی در کشور آمریکا تهیه و ساخته شده است ، تا کنون فروش بسیار خوبی داشته است و مخاطبین بسیار زیادی را توانسته جذب خود بکند و با داشتن داستان فیلمی متمایز ، بسیاری از منتقدین نیز نظر مثبتی بر روی دانلود فیلم Proximity با لینک مستقیم داشته اند . از نکات خوب این فیلم به داستان غیر تکراری و جلوه های ویژه زیبای دانلود فیلم مجاورت دوبله فارسی میتوان اشاره نمود .

دانلود فیلم مجاورت با لینک مستقیم

اگر اهل فیلم های علمی تخیلی هستین و مدت زیادی است که منتظر یک فیلم جدید در این سبک میباشید ، شک نکنید و همین الان بر رئپوی گزینه دانلود فیلم proximity با زیرنویس فارسی کلیک کنید تا با تماشای آن لحظات خوب و خوشی را برای خود و دوستانتان به ارمغان بیاورید .همچنین از جمله پیشنهادات مشابه دانلود فیلم مجاورت با نمایش انلاین تیم ایزی ببین به شما میتوان به دانلود فیلم ساخت ایتالیا و همجنین دانلود فیلم اسب آبی نیز اشاره نمود . تیم ایزی ببین برای شما لحظات خوب و خوشی را آرزومند است .

 

ژانرها