صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.3

imdb

ژانر: اکشن ، خانوادگی ، کمدی ،
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Peter Segal
بازیگران: Dave Bautista ، Parisa Fitz-Henley ،
مدت زمان: 159 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم my spy 2020 با لینک مستقیم – فیلم جاسوس من دوبله و زیرنویس فارسی

دانلود فیلم my spy با لینک مستقیم که در خدمت شما هستیم درباره یک جاسوس CIA ( با بازی دیوید باتیستا ) می باشد که برای معموریتی باید یک دختر بچه ۹ ساله و خانواده اش را زیر نظر داشته باشد. بعد از مدتی دختر خانواده متوجه این موضوع شده و این معمور سیا مجبور می شود به حرف های او گوش دهد تا از هویت خود محافظت نماید که این موضوع داستان فیلم را بسیار جالب و پیچیده می نماید.

فیلم جاسوس من با دوبله فارسی توانسته است امتیاز ۶.۳ را از IMDB دریافت نماید که برای فیلمی با این ژانر امتیاز به نسبت خوبی محسوب می شود. همچنین جاسوس من توانسته توانسته بیش از ۵ میلیون دلار فروش داشته باشد. فیلم my spy که ساخت امریکا می باشد ابتدا در کشور انگلاستان در ۱۳ مارچ 2020 اکران گردید که در این مدت کوتاه و با توجه به وجود کرونا فروش به نسبت خوبی می باشد.

همچنین فیلم برداری این فیلم در کشور کانادا انجام شده است.

بازیگران کارگردان دانلود فیلم my spy با لینک مستقیم

همانطور که گفته شد دیوید باتیستا نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد. بازیگران دیگری نیز همچون کلوئه کلمن، کریستین شال، پریسا فیتز-هنلی، کن جیونگ، دیوید راجرز، نیکی هان و اولیویا دپاتی در فیلم جاسوس من نقش آفرینی کرده اند.  کارگردانی my spy 2020 بر عهده Peter Segal بوده که از اینکار به خوبی بر آمده است. اگر به ترکیب ژانر های اکشن و کمدی علاقه مندید دانلود فیلم اقایان با نمایش انلاین با زیرنویس به شما پیشنهاد می گردد.

همچنین دانلود فیلم the old guard با لینک مستقیم که در ژانر اکشن می باشد و تولید سال ۲۰۲۰ است این روز ها بسیار طرفدار پیدا کرده است.

ما برای آسودگی شما عزیزان دانلود فیلم جاسوس من دوبله فارسی و همچنین با زبان اصلی و زیرنویس فارسی قرار داده ایم. همچنین می توانید با تماشا و یا دانلود my spy از سایت ایزی ببین ، ترافیک اینترنت شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

ژانرها