صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.8

imdb

سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ، نروژ ،
کارگردان: André Øvredal
بازیگران: Iben Akerlie ، Nat Wolff ، Priyanka Bose ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: 9 به بالا
دانلود فیلم Mortal 2020 دوبله فارسی فیلم مورتال با لینک مستقیم

دانلود فیلم Mortal 2020 دوبله فارسی فیلم مورتال با لینک مستقیم یک فیلم نروژی به زبان انگلیسی است که درباره ی شخصی به نام اریک میباشد که پس از مدت های طولانی ، یک چیز عجیب را درباره ی خودشدر میابد . اریک که یک فرد جوان پر انرژی میباشد ، در یک سری اتفاقات و کشمکش ها ، در میابد که دارای قدرت های ماورا الطبیعه میباشد . او این قدرت را از یک خدای باستانی نروژی دریافت کرده است و حالا باید با این قدرت های خارق العاده کنار بیاید و بتواند آنها را کنترل کند .در ادامه دانلود فیلم مورتال با لینک مستقیم خواهیم دید …

درباره دانلود فیلم Mortal 2020 دوبله فارسی

دانلود فیلم مورتال با زیرنویس فارسی که در سال 2020 ، توسط یک کارگردان نروژی ، به زبان انگلیسی و نروژی و در ژانر اکشن ، ماجراجویی و فانتزی ، تهیه و ساخته شده است ، توانسته تا کنون ، بسیاری از عاشقان فیلم های اکشن را به دانلود فیلم Mortal 2020 با لینک مستقیم جلب نماید . همچنین نظر اکثر منتقدین سینما نیز درباره ی دانلود فیلم مورتال دوبله فارسی مثبت بوده و منتظر بازخورد بسیار خوبی از دانلود فیلم Mortal 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده باید باشیم .

پیشنهاد دانلود فیلم مورتال با لینک مستقیم

اگر اهل فیلم های اکشن و ماجراجویی و تخیلی هستید و به دنبال تماشای یک فیلم خوب در این سبک ها میباشید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما ، دانلود فیلم مورتال با زیرنویس فارسی چسبیده میباشد . از پیشنهادات مشابه دانلود فیلم Mortal 2020 با لینک مستقیم ، میتوان به دانلود فیلم پرندگان شکاری و همچنین فیلم حقوقدان نیز اشاره نمود .

پیش نمایش دانلود فیلم Mortal 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

همچنین شما عزیزان و همراهان سایت ایزی ببین ، میتوانید از طریق مشاهده پیش نمایش دانلود فیلم مورتال دوبله فارسی در سایت ، و یا با دنبال کردن صفحات اجتماعی ایزی ببین مانند صفحه اینستاگرام ما ، و مشاهده خلاصه فیلم در آن ، از انتخاب خود اطمینان حاصل فرمایید .

ژانرها