صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.7

imdb

ژانر: کمدی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: James D'Arcy
بازیگران: Liam Neeson ، Micheál Richardson ، Valeria Bilello ،
مدت زمان: 120 دقیقه
رده سنی: 9 به بالا
دانلود فیلم Made in Italy 2020 با لینک مستقیم فیلم ساخت ایتالیا

دانلود فیلم Made in Italy 2020 با لینک مستقیم فیلم ساخت ایتالیا داستان زندگی یک پدر و پسر است که با یکدیگر مشکل داشته ان و حالا در صدد درست کردن آن میباشند . آنها در حال تعمیر و باز سازی یک خانه قدیمی و متروکه در ایتالیا با یکدیگر میباشند . در همین حین که به سختی با یکدیگر ارتباط برقرار میکنند ، رفته رفته در حال کنار گذاشتن مشکلات و بحث هایی هستند که از قدیم میان آنها باقی مانده است و سعی در بهبود رابطه میان خودشان میکنند . آنها در این مسیر با چالش های متفاوت و زیادی برخورد میکنند که باید با آنها کنار بیایند . در ادامه دانلود فیلم ساخت ایتالیا با زیرنویس فارسی خواهیم دید …

درباره دانلود فیلم Made in Italy 2020 با لینک مستقیم

این فیلم کمدی جذاب که در سال 2020 در کشور های انگلی و ایتالیا به کارگردانی جیمز دارسی ، کارگردان انگلیسی تهیه و ساخته شده است ، توانسته تا کنون و در همین مدت اندک ، طرفداران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب کند و نظر بسیاری از منتقدین نیز نسبت به دانلود فیلم ساخت ایتالیا با لینک مستقیم تاکنون مثبت بوده است . از جمله نقاط قوت دانلود فیلم ساخت ایتالیا با لینک مستقیم میتوان به بازی فوق العاده زیبای لیام نیسن اشاره نمود .

پیشنهاد دانلود فیلم ساخت ایتالیا با زیرنویس فارسی

اگر از طرفدار های پر و پا قرص لیام نیسون ، بازیگر سرشناس فیلم های تیکن هستین و یا اهل فیلم های کمدی هستید و میخواهید با دانلود یک فیلم جذاب در این سبک ، لحظاتی پر از شادی و خنده را برای خود رقم بزنید ، یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما قطعا دانلود فیلم Made In Italy با زیرنویس میباشد . از دیگر پیشنهادات ما به شما میتوان به فیلم سو تفاهم و فیلم هشتگ زنده نیز اشاره نمود . امیدواریم که از دیدن این فیلم لذت ببرید .

ژانرها