صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.2

imdb

ژانر: اکشن ، جنایی ،
زبان: فرانسوی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: فرانسه ،
کارگردان: Guillaume Pierret
بازیگران: Alban Lenoir ، Nicolas Duvauchelle ، Ramzy Bedia ،
مدت زمان: 92 دقیقه
رده سنی: 9 به بالا
دانلود فیلم Lost Bullet 2020 فیلم گلوله گمشده با دوبله با نمایش انلاین

دانلود فیلم Lost Bullet 2020 فیلم گلوله گم شده با دوبله با نمایش انلاین داستان یک یک بزهکار کوچک است که یک سری اتفاقات تو در تو و پیچیده ، باعث ایجتد چالش ها و مشکلاتی بر سر راه او می شود . زمانی که مربی او توسط پلیس های فاسد به قتل می رسد ، شرایط طوری پیش میرود که انگار او مربی خود را به قتل رسانده است . حالا او مجبور است که هم  از دست پلیس فرار کند و هم برای اثبات بی گناهی خودش تلاش کند . در همین مسیر اتفاقات بسیار هیجان انگیز و چالش برانگیزی به وجود می آید که خواهیم دید …

درباره دانلود فیلم Lost Bullet 2020 دوبله

دانلود فیلم گلوله گم شده دوبله که در سال 2020 و در کشور فرانسه ، در ژانر اکشن جنایی ، تهیه و ساخته شده است ، مخاطبین بسیار زیادی را تا کنون در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است و توانسته دوست داران سبک فیلم های جنایی و اکشن را راضی نگه دارد . از نکات دانلود فیلم گلوله گمشده که یک فیلم فرانسوی محسوب میشود ، میتوان به داستان و فیلم نامه روان آن و صحنه های اکشن پر هیجان در کنار کارگردانی خوب و به روز در آن اشاره نمود .

پیشنهاد دانلود فیلم گلوله گمشده دوبله

اگر شما هم اهل فیلم های خارجی اکشن و جنایی با صحنه های پر از استرس هسنید و به دنبال دانلود و یا نمایش انلاین یک فیلم جدید خوب در این سبک ها هستید ، تا با دیدن آن بتوانید لحظات شاد و خوشی را برای خود و اظرافیانتان به ارمغان بیاورید ، یکی از پیشنهاد های تیم ایزی ببین به شما دانلود فیلم Lost Bullet 2020 دوبله فارسی میباشد . از پیشنهاد های مشابه ما در این سبک فیلم ها میتوان به دانلود فیلم باید میرفتی و فیلم فهرست شیندلر نیز اشاره نمود . همچنین شما میتوانید در اینستاگرام ایزی ببین با مشاهده و انتخاب فیلم مورد نظرتان ، آسان تر بتوانید تصمیم گیری کنید .

ژانرها