صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.6

imdb

ژانر: اکشن ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آلمان ،
کارگردان: Adrian Bol
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: 9 به بالا
دانلود فیلم Legacy of Lies 2020 با لینک مستقیم و پخش زنده

دانلود فیلم Legacy of Lies 2020 با لینک مستقیم و پخش زنده داستان یک مامور سابق ام آی سیکس ( MI6 ) که در واقع سازمان اطلاعات بریتانیا  محسوب میشود ، است که به خاطر یک سری اتفاقات غیر منتظره ای که افتاده است ، از او میخواهند تا دوباره کارش را از سر بگیرد و به دنیای جاسوسی خودش بازگردد تا بتواند داستان یک عملیات ویژه ای که توسط یک سرویس اطلاعاتی مخفی صورت گرفته است را روشن کند . او در این میان با دشمنان و چالش های زیادی رو به رو میشود که باید از آنها جان سالم به در ببرد . در ادامه دانلود فیلم میراث دروغ ها با لینک مستقیم خواهیم دی که …

درباره دانلود فیلم Legacy of Lies 2020 با لینک مستقیم

این فیلم اکشن که در سال 2020 توسط آدرین بول ، و با بازی اسکات ادکینز ، که از بهترین بازیگران دنیای فیلم های اکشن و رزمی است و از جمله فیلم های مشهور او قطعا سری فیلم های شکست ناپذیر مه نقش بویکا را در ان به زیبایی اجرا کرده بود ، تهیه و ساخته شده است . از جمله نکات مثبت دانلود فیلم Legacy of lies با زیرنویس فارسی نیز میتوان به بازی قوی او و همچنین فیلمنامه پر از شور و هیجان ان اشاره نمود .

دانلود فیلم میراث دروغ ها با لینک مستقیم

اگر به دنبال تماشا یا دانلود یک فیلم اکشن مهیج با جلوه های ویژه خوب هستین یا از طرفدار های اسکات ادکینز و فیلم های پر از استرس او هستین ، قطعا دانلود فیلم Legacy of Lies 2020 با لینک مستقیم میتواند گزینه ی خوبی برای شما باشد .

البته اگر فیلم های مشابه دیگری را نیز در آخر خواستید در کنار دانلود فیلم میراث دروغ با زیرنویس فارسی مشاهده نمایید ، تیم ایزی ببین به شما تماشای فیلم های دریای عمیق آبی 3  و فیلم باشگاه مشت زنی و انیمیشن مورتال کامبت را پیشنهاد میدهیم .

تیزر فیلم Legacy of Lies 2020

اگر هنوز در انتخاب فیلم خود شک دارید ، میتوانید پس از مشاهده تیزر فیلم میراث دروغ ها در سایت ایزی ببین و یا با مشاهده خلاصه فیلن Legacy of Lies 2020 در صفحه اینستاگرام ایزی ببین (ezbebin) ، تصمیم خود را بگیرید . پس با مراجعه به صفحه اجتماعی اینستاگرام ما از تصمیم خودتان اطمینان ایجاد کنید .

ژانرها