صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.5

imdb

ژانر: درام ، رمانتیک ، کمدی ،
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: paul feig
بازیگران: Emilia Clarke ، Emma Thompson ، Henry Golding ،
مدت زمان: 103 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم last christmas 2019 – فیلم کریسمس پارسال با نمایش انلاین با دوبله

دانلود فیلم last christmas 2019 – فیلم کریسمس پارسال با نمایش انلاین با دوبله با زیرنویس داستان زندگی کیت که زن جوانی است که در تصمیمات اشتباه گرفتن زبانزد است. او به عنوان یک جن در یک فروشگاه کریسمس به مدت یک سال کار میکند که برای یک خواننده وانابی اضلا مناسب نیست. با این حال ، یک روز او در آنجا با تام ملاقات می کند. این ملاقات باعث میشود که زندگی او شکل جدیدی بگیرد . کیت حتی در خیالش هم فکر نمیکرد که با شخصی مانند تام یک روز آشنا شود و در مسیر عاشقانه ای با هم قدم بگذارند . در ادامه خواهیم دید که کیت و تام ….

درباره دانلود فیلم  last christmas  با نمایش انلاین

دانلود فیلم کریسمس پیشین که در سال 2019 توسط پاول فیگ ، کارگردان مطرح سینمای هالیوود در ژانر های رمانتیک درام و کمدی با بودجه ای حدود 25 میلیون دلار تهیه و کارگردانی شد ، توانست فروشی حدود 122 میلیون دلار داشته باشد و مخاطبان بسیاری نیز جذب خود کند و از بسیاری از ریویو کنندگان ، نقد مثبتی را نسبت به دانلود فیلم کریسمس پیشین دریافت کند . از نکات مثبت دانلود فیلم last christmas میتوان به بازی بسیار احساسی و جذاب امیلیا کلارک و داستان عاشقانه و جذاب و همچنین کارگردانی خوب آن اشاره کرد .

دانلود فیلم کریسمس پیشین با لینک مستقیم

اگر شما هم اهل سینما و فیلم های هالیوودی ، به ویژه فیلم هایی در سبک های عاشقانه و رمانتیک و درام هستید ، و به دنبال تماشای یک فیلم جذاب و احساسی در این زمینه هستید تا با دیدن آن در کنار دوستان و آشنایان و خانواده ی خود بتوانید لحظات خوب و دلنشینی را رقم بزنید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما دانلود فیلم کریسمس قبلی می باشد . از دیگر پیشنهادات ما به شما میتوان به دانلود فیلم پالم استرینگز اشاره نمود .

ژانرها