صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.7

imdb

ژانر: ترسناک ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: انگلستان ،
کارگردان: Rob Savage
بازیگران: Emma Louise Webb ، Haley Bishop ، Jemma Moore ،
مدت زمان: 57 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم host با زیرنویس فارسی – دانلود فیلم هاست – دانلود فیلم میزبان

دانلود فیلم host با زیرنویس فارسی خدمت شما همراهان همیشگی وبسایت ایزی ببین هستیم. فیلم هاست یا همان فیلم میزبان در ژانر فیلم ترسناک است. داستان فیلم از این قرار است. که تعدادی دوست برای سرگرمی از فردی که توانایی برقراری ارتباط با ارواح را داشته است. دعوت می کنند. این افراد به صورت آنلاین و از طریق تماس ویدیویی با هم در ارتباط بوده اند. که به طور ناگهانی متوجه حضور روحی شیطانی می شوند. که ممکن است زندگی افراد را به خطر بیندازد.

دانلود فیلم host با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم هاست را به تمامی علاقه مندان به فیلم های ترسناک و جنایی پیشنهاد می کنیم. این فیلم ساخته ی کارگردان Ernie Barbarash می باشد. دانلود فیلم میزبان یکی از فیلم های محبوب جهانی می باشد. و توانسته است امتیاز 6.7 از 10 را از آن خود کند. این امیاز قطعا حاصل جلب توجه و رضایت مخاطبین علاقه مند به این ژانر باشد. همچنین ستارگانی همچون  Jemma Moore,Emma Louise Webb,Haley Bishop در این فیلم نقش آفرینی می کنند. از سایر فیلم های در این سبک می توان به دانلود فیلم هشتگ زنده با لینک مستقیم و همچنین دانلود فیلم becky با لینک مستقیم اشاره داشت. که قبلا در وبسایت بارگذاری شده اند.

دانلود فیلم میزبان با لینک مستقیم

دانلود فیلم host با زیرنویس فارسی با نام فارسی دانلود فیلم هاست را می توان به صورت دانلود با زیر نویس فارسی و همچنین به صورت نمایش آنلاین مشاهده کرد. این فیلم محبوب در سال 2020 ارایه شده است. و ساخته ی کشور انگلیس است. از سایر فیلم های ساخته شده توسط این کارگردان می توان به فیلم کوتاه Dawn of the Deaf اشاره داشت که در سال 2016 ساخته شده است. و امتیاز 6.9 را از imdb از آن خود کرده است. این فیلم کوتاه برنده جایزه های گوناگون فیلم کوتاه نیز شده است. و توجه زیادی به خود جلب کرده است.

هم اکنون می توانید پس از مشاهده ی تریلر فیلم هاست به مشاهده ی آنلاین یا دانلود آن بپردازید.

ژانرها