صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
9.2

imdb

ژانر: جنایی ، درام ،
سال انتشار: 1972
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Francis Ford Coppola
بازیگران: Al Pacino ، James Caan ، Marlon Brando ،
مدت زمان: 175 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم God Father 1 دوبله فارسی و لینک مستقیم پدرخوانده 1 زبان اصلی

دانلود فیلم God Father 1 دوبله فارسی و لینک مستقیم پدرخوانده 1 زبان اصلی. دون ویتو کورلئونه که به عنوان پدرخوانده شناخته می شود و علت ان نیز کمک های او به افراد ایتالیایی مهاجر در نیویورک است.  فیلم در جشن عروسی دختر دون ویتو کورلئونه شروع می شود و او در این جشن مشغول رسیدگی به درخواست ها و خواهش های اطرافیان و دوستان خودش است اما یکی از این افراد که برای درخواست به او مراجعه می کند پسر خوانده اش به نام جانی فونتی است که یکی از خواننده های معروف در شهر است. داستان دانلود فیلم پدرخوانده 1 از این عروسی شروع می شود که کم کم به صحنه های اکشن و درام امیخته می شود. این فیلم در ۳ قسمت پدر خوانده 2 و پدر خوانده 3 ادامه دارد.

دانلود فیلم پدرخوانده 1 دوبله فارسی و زبان اصلی

در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا یکی از معروف ترین و محبوب ترین فیلم های تاریخ سینما را خدمت شما کاربران عزیز معرفی کنیم. فیلم سینمایی The God Father 1 با کسب امتیاز ۹.۲ از ۱۰ توانسته است دومین فیلم برتر تاریخ سینما باشد این این امتیاز و رتبه را از سال ۱۹۷۲ تا کنون برای خود حفظ کند. کارگردانی این فیلم به عهده Francis Ford Coppola بوده است که یکی از بهترین کارگردانان زمان خودش بوده است و توانسته بود فیلم های به یاد ماندنی زیادی را در تاریخ سینما به یادگار بگذارد. مدت زمان این فیلم تقریبا ۳ ساعت می باشد و در ژانر فیلم های درام و جنایی ساخته شده است و محصول سینمای کشور امریکا است که در ان قسمت هایی نیز به زبان ایتالیایی صحبت می شود.

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم God Father 1 با لینک مستقیم رایگان

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلم یکی از شاهکار های تاریخ سینما در جهان می باشد. در این فیلم بازیگران فوق العاده ای مانند Marlon Brando, Al Pacino, James Caan ایفای نقش کرده اند. فیلم پدرخوانده 1 یا همان گاد فادر در سال ۱۹۷۲ میلادی توانست مبلغ ۲۶۰ میلیون دلار فروش داشته باشد که عدد بسیار بالایی می باشد. اگر به فیلم هایی در سبک درام و جنایی علاقه مند هستید می توانید از دانلود فیلم پدرخوانده دوبله فارسی و زبان اصلی با لینک مستقیم لذت ببرید. این فیلم در کیفیت عالی و معمولی در سایت قرار گرفته است. همچنین می توانید از پخش انلاین God Father 1 نیز در سایت ایزی ببین لذت ببرید.

ژانرها