صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

زبان: روسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: روسیه ،
کارگردان: Nikita Argunov
مدت زمان: 111 دقیقه
رده سنی: 9 به بالا
دانلود فیلم Coma 2020 با لینک مستقیم فیلم کما با زیرنویس

دانلود فیلم Coma 2020 با لینک مستقیم فیلم کما با زیرنویس داستان از جایی شروع میشود که پس از یک حادثه و اتفاق وحشتناک و عجیب و غریب ، یک معمار جوان با استعداد (رینال موکهتوف) خود را بین زندگی و مرگ در دنیای عجیب و غریب مبتنی بر حافظه افراد فرو رفته در کما می بیند . در این فضا – جایی که ساختمان امپایر استیت در کنار بیگ بن قرار دارد ، رودخانه ها ، یخچالهای طبیعی و شهرها در شکلی از حافظه در دنیای واقعی در کنار هم قرارگرفته اند . در این جا تمام قوانین فیزیک زیر پا گذاشته شده اند .

دانلود فیلم Coma 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم کما با لینک مستقیم که در سال 2020 در کشور روسیه و توسط نیکیتا ارگونو ، کارگردان روسی ، در ژانر اکشن ماجراجویی تهیه و ساخته شده است ، توجه بسیاری از منتقدین و سینما دوستان رت در سراسر دنیا به خود جلب کرده است . از جمله نکات بارز دانلود فیلم Coma با زیرنویس فارسی میتوان به فیلمنامه منحصر به فرد و داستان بی نظیر آن اشاره نمود که در سراسر فیلم ، ذهن مخاطب را به چالش میکشاند . این فیلم خوش ساخت روسی مرز های بین سینمای روسیه را میتوان گفت به نوعی توانسته جابجا کند و قدرت آن را به دنیا نشان دهد .

پیشنهاد دانلود فیلم کما با زیرنویس فارسی

اگر اهل فیلم هایی هستید که ذهنتان را به چالش بکشاند یا اینکه از طرفداران سبک فیلم های اکشن و ماجراجویی هستید و میخواهید با انتخاب یک فیلم مناسب در این سبک ها ، بتوانید لحظات خوب و خوشی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید ، یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما قطعا دانلود فیلم Coma دوبله میباشد . همجنین از پیشنهادات مشابه ما در این سبک به شما میتوان به فیلم سن آندریاس و همچنین دانلود فیلم سامرلند نیز اشاره نمود .

 

ژانرها