صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.5

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Dean Parisot
بازیگران: Alex Winter ، Keanu Reeves ، Kristen Schaal ،
مدت زمان: 91 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم Bill & Ted Face the Music 2020 با لینک مستقیم دوبله فارسی

دانلود فیلم Bill & Ted Face the Music 2020 با لینک مستقیم ، قسمت سوم این سری فیلم ها میباشد که پس از 20 سال دوباره بر روی پرده سینما ها بازگشته اند . اما این بار هر دوی آنها پدر شده اند و سنی از آنها گذشته است . این دو یاز هم با سفر در زمان ، باید با پیدا کردن یک موسیقی خاص برای نجات دنیا مبارزه نمایند . آنها در این میان با چالش های بسیار زیادی مواجه میشوند که باید با پشت سر گزاشتن آن ، بتوانند بر سرنوشت خود غلبه نمایند . در ادامه دانلود فیلم Bill & Ted Face the Music 2020 با زیرنویس فارسی خواهیم دید که …

درباره دانلود فیلم Bill & Ted Face the Music 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم بیل و تد با موسیقی مواجه می شوند با لینک نستقیم که در سال 2020 توسط دین پریسوت ، کارگردان مشهور سینمای هالیوود در ژانر های ماجراجویی ، کمدی و موزیکال تهیه و با بازی فوق العاده ستاره ی سینمای هالیوود یعنی کینو ریوز ساخته شده است ، توانسته دل بسیاری از مخاطب های قدیمی و جدید دانلود فیلم بیل و تد با موسیقی مواجه می شوند با زیرنویس فارسی را بدست بیاورند . همچنین نظر بسیاری از منتقدین نیز راجع به دانلود فیلم Bill & Ted Face the Music دوبله فارسی مثبت بوده است .

پیشنهاد دانلود فیلم بیل و تد با موسیقی مواجه می شوند دوبله فارسی

اگر اهل فیلم های موزیکال و کمدی و ماجراجویی هستین و یا از طرفداران پر و پا قرص کینو ریوز هستین ، و میخواهین با مشاهده یک فیلم مناسب در این سبک ها ، ساعات خوب و خوشی را برای خود و اطرافیانتان به ارمغان بیاورید ، یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما دانلود فیلم بیل و تد با موسیقی مواجه می شوند دوبله فارسی میباشد . همچنین از دیگر پیشنهادات شبیه دانلود فیلم بیل و تد با موسیقی مواجه می شوند با زیرنویس فارسی میتوان به دانلود فیلم میزبان و فیلم آرشیو اشاره نمود .

ژانرها