صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.5

imdb

ژانر: ترسناک ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Vladislav Khesin
بازیگران: Albina Katsman ، Elizabeth Arends ، Sara Anne ،
مدت زمان: 81 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم Alone 2020 با لینک مستقیم فیلم تنهایی دوبله فارسی

دانلود فیلم Alone 2020 با لینک مستقیم فیلم تنهایی داستان زندگی یک نویسنده است که برای گذشتن از یک تراژدی که در زندگی اش اتفاق افتاده است ، به یک خانه ی دور افتاده و متروکه سفر میکند . او برای یافتن آرامش و رهایی و به اتمام رساندن کتابش ار آن به این سفر تن داده است . دیری نمیگذرد که حوادثعجیبی در خانه شروع به اتفاق افتادن میکنند و او در میابد که در دردسر بزرگی گیر افتاده است . زندگی تو در حال تبدیل شدن به یک جهنم واقعی است و کاری از دستش بر نمی آید تا اینکه ..

دانلود فیلم Alone 2020 با لینک مستقیم

فیلم تنهایی که در سال 2020 و توسط ولادیسلاو خیسین ، در ژانر ترسناک و درام تهیه شده است ، بسیاری از عاشقان فیلم های ترسناک را به خود جذب نموده است . بسیاری از منتقدین نیز درباره دانلود فیلم تنهایی با زیرنویس فارسی نقد های مثبت و منفی زیادی نموده اند . از جمله نکات مثبت فیلم Alone که بیننده و مخاطب را به خود جذب مینماید ، داستان زیبا و جلوه های ویژه خوب این فیلم است که یکی از نقاط قوت فیلم تنهایی به حساب می آید .

پیشنهاد دانلود فیلم تنهایی با دوبله فارسی

اگر اهل فیلم های ترسناک و درام هستین و مدت ها بود در انتظار یک فیلم حوب در این سبک بوده اید ، تا بتوانید با دیدن یک فیلم پر استرس و پر هیجان ، لحظات خوبی را برای خود و اطرافیانتان به ارمغان بیاورید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما ، دانلود فیلم Alone دوبله فارسی میباشد .

از پیشنهادات مشابه دانلود فیلم تنهایی با لینک مستقیم ، میتوان به فیلم ایوان یکتا و همچنین فیلم قطار بوسان 2 نیز اشاره نمود .

پیش نمایش فیلم Alone 2020 با زیرنویس فارسی

همچنین شما دوستان و همراهان همیشگی سایت ایزی ببین میتوانید با مشاهده پیش نمایش فیلم تنهایی در صفحه اینستاگرام ایزی ببین ، از انتخاب خود اطمینان حاصل فرمایید .

ژانرها