صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.1

imdb

ژانر: اکشن ،
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Michael Bay
مدت زمان: 128 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم 6 زیرزمین با دوبله فارسی 6 Underground 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم 6 زیرزمین با دوبله فارسی Underground 2019 با لینک مستقیم. داستان این فیلم از جایی شروع می شود که 6 نفر تمامی سوابق، گذشته، امار، اطلاعات و… خود را از روی تمامی سرور ها و اطلاعات دولتی و غیر دولتی پاک می کنند؛ به گونه ای که انگار از ابتدا وجود خارجی نداشته اند. این افراد با از بین بردن هویت اطلاعاتی خود و مرگ جعلی و با گرفتن هویت های جعلی به دنبال ان هستند که بدون گذاشتن رد و اثری از خود به سراغ بزرگ ترین جنایتکاران، افراد بد نام، قاچاق چیان و سایر افراد شرور بروند و ان ها را نابود سازند و سیسم و گروهشان را از بین ببرند. این افراد که کاملا غیر قابل ردیابی هستند سعی دارند با این کار کارهای خود را در گذشته جبران کنند که در جریان یکی از عملیات ها اتفاقاتی غیر قابل پیشبینی برایشان رخ می دهد.

دانلود فیلم 6 زیرزمین با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی با لینک مستقیم

داستان اکشن و جذاب این فیلم خوش ساخت در کنار بازی فوق العاده بازیگرانی همچون Ryan Reynolds، Mélanie Laurent، Ben Hardy، Adria Arjona، Dave Franco وعلی الخصوص بازیگر توانمند کشورمان پیمان معادی در کنار داستان جذاب به قلم نویسنده های مشهور Paul Wernick و Rhett Reese و کارگردانی بی نقص کارگردان سرشناس Michael Bay؛ همه این ها دست به دست هم داده تا اثری ماندگار را خلق کند و توجه تمامی سینما دوستان و منتقدان سینما را به خود جلب کند. این فیلم سینمایی جذاب و اکشن که محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد در سال 2019 ساخته شده و به تازگی منتشر شده است و توانسته از سایت و مجله مشهور IMDb امتیاز خوب 6.1 از 10 را کسب نماید که خبر از رضایت مخاطبان دارد.

دانلود فیلم Underground 2019 با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی با لینک مستقیم

اگر شما هم به این گونه فیلم ها در ژانر اکشن و جنایی علاقه دارید و به دنبال یک فیلم سینمایی جدید در ژانر اکشن، جنایی و هیجان انگیز هستید که با داستان جذاب خودش شما را پای تلویزیون میخکوب کند و با صحنه های اکشنش نفستان را در سینه حبس کند بی شک اینفیلم خوش ساخت هالیوودی بهترین گزینه برای شما می باشد. به خصوص که پیمان معادی بازیگر شرشناس ایرانی نیز در یکی از نقش های اصلی این فیلم سینمایی به نقش آفرینی پرداخته است و ارزش دیدن ان را دو چندان می کند. شما عزیزان می توانید این فیلم را با دوبله و یا زیرنویس فارسی با لینک مستقیم با 3 کیفیت متفاوت دانلود نمایید و از دیدن ان لذت کافی را ببرید. اگر به دنبال فیلم های اکشن در همین سبک هستید به هیچ عنوان دانلود فیلم چاقوکشی با دوبله فارسی را از دست ندهید.

ژانرها