صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.4

imdb

ژانر: اکشن ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: انگلستان ،
کارگردان: Tom Paton
بازیگران: Andrew Lee Potts ، James Warren ، Jean-Paul Ly ،
مدت زمان: 89 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم 400 گلوله 400 Bullets 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم 400 گلوله 400 Bullets 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. فیلم روایت سربازان شجاع و دلاوری است که افتخار کشور و شرافت خود را به شهرت و ثروت ترجیح داده و برای رسیدن به این هدف بزرگ حتی از جان خود نیز گذشتند…

دانلود فیلم 400 گلوله با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم روایت سربازان شجاع و دلاوری است که افتخار کشور و شرافت خود را به شهرت و ثروت ترجیح داده و برای رسیدن به این هدف بزرگ حتی از جان خود نیز گذشتند.همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۲ مارس سال ۲۰۲۱ در آمریکا منتشر شد؛ جالب است بدانید این فیلم جنگ های مسلحانه، سکانس های حماسی جنگ تن به تن و غم و شادی را در کنار هم به تصویر کشیده است.

دانلود فیلم 400 Bullets 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی 400 گلوله 400 Bullets 2021 به کارگردانی Tom Paton ؛ محصول سال 2021 کشور انگلیس می باشد، که با داشتن ژانر اکشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Jean-Paul Ly, Andrew Lee Potts, James Warren توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم سنتینل با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها