صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.9

imdb

ژانر: جنایی ، درام ، راز آلود ،
سال انتشار: 1957
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Sidney Lumet
بازیگران: Henry Fonda ، Lee J. Cobb ، Martin Balsam ،
مدت زمان: 96 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم 12 مرد خشمگین دوبله فارسی و زبان اصلی با لینک مستقیم کیفیت عالی

دانلود فیلم 12 مرد خشمگین دوبله فارسی و زبان اصلی با لینک مستقیم کیفیت عالی. فیلم 12 Angry Men یکی از ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ سینما با انتخاب تماشاگران می باشد. این فیلم سینمایی که مدت زمان ان در حدود ۹۰ دقیقه می باشد، ۸۵ دقیقه ان تنها در یک اتاق اتفاق می افتد اما به اندازه ای جذاب و هیجان انگیز ساخته شده است که فرصت پلک زدن هم برای شما نمی گذارد.

داستان دانلود 12 مرد خشمگین دوبله فارسی به این نحو است که هیئت منصفه یک دادگاه باید برای اعدام یک جوان تصمیم بگیرند. این هیئت منصفه ۱۳ عضو دارد که از این ۱۳ عضو، ۱۲ عضو ان در اول فیلم بر اساس تجربیات شخصی و از روی عصبانیت و بدون بررسی مدارک و شواهد رای می دهند و هیچ کدام به اهیمت جون متهم توجهی نمی کنند و تنها یک نفر است که سعی می کند با دیگران در رابطه با شواهد موجود صحبت کند. کم کم بحث این ۱۳ نفر در این اتاق بالا می گیرد و هر کدام از انها …

درباره دانلود فیلم 12 مرد خشمگین زبان اصلی و لینک مستقیم

همانطور که در بالا اشاره شد، فیلم سینمایی 12 Angry Men یکی از ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ سینمای جهان به انتخاب تماشاگران می باشد. این فیلم سینمایی با نمره ۸.۹ از ۱۰ IMDb توانسته است سال ها در این لیست باقی بماند. کارگردانی این فیلم را که در سال ۱۹۵۷ نیز ساخته شده است Sidney Lumet بر عهده داشت و می توان این فیلم خارجی را در ژانر فیلم های دارم، راز الود و همچنین جنایی دسته بندی کرد. در عین حال که این فیلم تنها در یک اتاق کوچک فیلم برداری شده است و در این فیلم تنها ۱۳ نفر شخصیت اصلی حضور دارند که تقریبا در تمام مدت نیز در دوربین همه ی انها در حال ایفای نقش هستند اما به اندازه این فیلم جذاب و دارای موضوعی جالب است که حتی اجازه پلک زدن هم به تماشاگر نمی دهد.

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم 12 Angry Men دوبله فارسی

شما می توانید با مراجعه به انتهای این مطلب این فیلم را با لینک مستقیم دانلود و از تماشای ان لذت ببرید. سایت ایزی ببین نسخه های مختلف این فیلم به صورت دوبله فارسی و یا زبان اصلی انگلیسی را برای شما کاربران عزیز با کیفیت های مختتلف عالی و معمولی قرار داده است و البته می توانید از پخش انلاین فیلم 12 مرد خشمگین نیز لذت ببرید. این فیلم که ساخته شده در سال ۱۹۵۷ می باشد در ان زمان توانست بر روی پرده های سینما مبلغی در حدود ۱ میلیون دلار فروش داشته باشد که برای سال ساخت این فیلم، عددی بسیار بالا می باشد. اگر به فیلم های برتر IMDb علاقه مند هستید دانلود فیلم رستگاری در شاوشنگ نیز به شما پیشنهاد می شود.

ژانرها