صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.1

imdb

ژانر: درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Regina King
بازیگران: Aldis Hodge ، Eli Goree ، Kingsley Ben-Adir ،
مدت زمان: 116 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم یک شب در میامی با زیرنویس فارسی فیلم One Night in Miami 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم یک شب در میامی با زیرنویس فارسی فیلم One Night in Miami 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. داستان یک شب باور نکردنی در 25 ام فوریه 1964 در میامی را روایت می کند که چهار چهره تاریخی سیاهپوستان را نشان می دهد..

دانلود فیلم یک شب در میامی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم One Night in Miami داستان یک شب باور نکردنی در 25 ام فوریه 1964 در میامی را روایت می کند که چهار چهره تاریخی سیاهپوستان شامل محمد علی کلی (با بازی الی گوری)، جیم براون (بازیکن فوتبال آمریکایی با بازی آلدیس هاج)، مالکوم ایکس (فعال سیاسی و حقوق بشر با بازی کینگزلی بن ادیر) و سم کوک (خواننده آمریکایی با بازی لسلی در آن حضور دارند و…

دانلود فیلم One Night in Miami 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی یک شب در میامی One Night in Miami 2020 به کارگردانی Regina King ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Kingsley Ben-Adir, Eli Goree, Aldis Hodge توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.1 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم اسرار روبی هزینگ با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها