صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.6

imdb

ژانر: جنایی ، درام ، هندی ،
زبان: هندی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: هند ،
کارگردان: Jeethu Joseph
بازیگران: Ansiba ، Meena ، Mohanlal ،
مدت زمان: 149 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم گول ظاهر را مخور ۲ Drishyam 2 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم گول ظاهر را مخور ۲ Drishyam 2 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. شش سال پس از وقوع حوادث قسمت اول و پرونده مربوط به ناپدید شدن وارون، جورج کوتی و خانواده اش سبک زندگی دیگری را در پیش گرفته و از نظر مالی بسیار پیشرفت کرده اند. ..

دانلود فیلم گول ظاهر را مخور ۲ با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

شش سال پس از وقوع حوادث قسمت اول و پرونده مربوط به ناپدید شدن وارون، جورج کوتی و خانواده اش سبک زندگی دیگری را در پیش گرفته و از نظر مالی بسیار پیشرفت کرده اند. هر یک از اعضای خانواده در زمینه های مربوط به خود پیشرفت کرده و زندگی خوبی را میگذرانند. تا اینکه وضعیت مالی خوب این خانواده موجب حسادت برخی از افراد شهر کوچک آن ها شده و اینبار به جای همدردی با این خانواده شروع به شایع پراکنی در مورد آن ها میکنند. این موضوع باعث از بین رفتن حسن شهرت جورج کوتی شده و…

دانلود فیلم Drishyam 2 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی گول ظاهر را مخور ۲ Drishyam 2 2021 به کارگردانی Jeethu Joseph ؛ محصول سال 2021 کشور هند می باشد، که با داشتن ژانر جنایی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Mohanlal, Meena, Ansiba توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 8.6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم وحشت رین با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها