صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.7

imdb

ژانر: درام ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1396
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: سعید سهیلی
مدت زمان: 99 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم گشت ارشاد 2 با لینک مستقیم و چند کیفیت خوب و عالی

دانلود فیلم گشت ارشاد 2 با لینک مستقیم که امروز در خدمت شما عزیزان سایت ایزی ببین هستیم در ادامه فیلم گشت ارشاد 1 می باشد. داستان از آن جایی شروع می شود که بعد از ۵ سال عباس (حمید فرخ نژاد) و حسن (ساعد سهیلی) از زندان آزاد شده اند و عطا (با بازی پولاد کیمیایی) نیز از کما بیرون آمده است. اما بعد از بیرون آمدن عطا از کما تمام اتفاقات گذشته را فراموش کرده است.

بررسی کارگردان و بازیگران دانلود فیلم گشت ارشاد با لینک مستقیم

فیلم gashte ershad توسط سعید سهیلی زاده که او را برای دانلود فیلم ژن خوک با لینک مستقیم میشناسیم کارگردانی شده است. از دیگر فیلم های این کارگردان سینما می توان به گشت ارشاد 1 اشاره نمود. ستارگان بسیار زیادی در این فیلم سینمایی بازی کرده اند که از آن ها می توان به حمید فرخ نژاد و ساعد سهیلی اشاره نمود. همچنین پولاد کیمیایی نیز در کنار سایر بازیگران در نقش عطا حضور دارد. از دیگر فیلم ها با حضور ساعد سهیلی می توان به دانلود فیلم پنجاه 50 کیلو آلبالو با لینک مستقیم اشاره نمود.

همچنین حمید فرخ نژاد نیز در دانلود فیلم خوب بد جلف با لینک مستقیم که به تازگی برای شما در سایت ایزی ببین قرار داده ایم حضور دارد. از سایر بازیگران که در این قسمت به این فیلم ملحق شده اند می توان به بهاره افشاری و ترلان پروانه اشاره نمود.

بررسی امتیاز و انتقاد های فیلم گشت 227

انتقاد های بسیار زیادی از این فیلم سینمایی شده است. با این حال این فیلم سینمایی توانسته است امتیاز ۴.۷ را از imdb کسب نماید که برای فیلمی ایرانی امتیاز مناسبی است. فیلم گشت ارشاد که در ژانر های کمدی و درام تولید شده است در زمان اکران خود در سینما فروش بسیار خوبی داشته و توجهات بسیاری را به خود جلب نمود که موفقیت دیگری برای کارگردان آن یعنی سعید سهیلی می باشد.

ژانرها