صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

ژانر: اکشن ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: انگلستان ،
کارگردان: Ric Roman Waugh
بازیگران: Gerard Butler ، Morena Baccarin ، Roger Dale Floyd ،
مدت زمان: 119 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم گرینلند Greenland 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

دانلود فیلم گرینلند Greenland 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم با دو کیفیت متفاوت به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که یک شهاب سنگ بزرگی به سمت زمین نزدیک می شود. سازمان هوا و فضای ناسا از ماه ها قبل خبر نزدیک شدن این شهاب سنگ غول پیکر را به اطلاع همه می رساند و اعلام می کند که این شهاب سنگ، با فاصله کمی از کنار زمین عبور خواهد کرد و خطری زمین را تهدید نمی کند اما درست در روزی که همه ی انسان ها مشغول مشاهده ی عبور ان از کنار زمین هستند اتفاق دیگری روی می دهد.

دانلود فیلم گرینلند با زیرنویس فارسی چسبیده

این فیلم سینمایی جذاب داستان زندگی یک مهندس خبره ی عمران و خانواده اش را در این اتفاق روایت می کند. درست در روزی که قرار بود این شهاب سنگ از کنار زمین عبور کند ناگهان با زمین برخورد می کند؛ این اتفاق که به صورت زنده در حال فیلمبرداری و پخش در سراسر دنیا می باشد، خیلی ها را نگران می سازد. در این بین این مهندس عمران پیامی در موبایل خود از طرف دولت ایلات متحده دریافت می کند با این عنوان که شما و خانواده تان برای رفتن به یک پناهگاه سری انتخاب شده اید و سریعا با وسایل ضروری خود به یکی از پایگاه های نیروی هوایی ارتش ایلات متحده ی امریکا برای انتقال به پایگاه بروید.

دانلود فیلم Greenland 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

در حالی که این خانواده تلاش می کنند تا خود را به پایگاه هوایی برای انتقال به یک پناهگاه سری و ویژه برسانند، بسیاری از مردم انتخاب نشده اند و خبر انقراض نسل بشر به جز انان که به پناهگاه می روند در سراسر جهان مخابره می شود و هرج و مرج و آشوب سراسر جهان را فرا می گیرد. در این حین این خانواده در راه رسیدن به پایگاه هوایی دچار مشکلات و اتفاقاتی وحشتناک می شوند که بایستی با ان ها مقابله کنند. این فیلم جذاب اکشنو درام که محصول سال 2020 کشور انگلستان می باشد توانسته امتیاز عالی 6.4 از 10 را از سایت IMDb دریافت نماید. اگر به دنبال یک فیلم جذاب و ترسناک هستید دانلود فیلم فروشگاه 24 ساعته با زیرنویس فارسی را از دست ندهید.

ژانرها