صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.1

imdb

ژانر: جنایی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: انگلستان ،
کارگردان: Savvas D. Michael
بازیگران: Alex Mills ، Ian Reddington ، Steve Guttenberg ،
مدت زمان: 110 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم گانگستر اصلی Original Gangster 2020 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم گانگستر اصلی Original Gangster 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد پسری جوان و یتیم به نام کستور است که از کودکی برای زنده ماندن با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است.

دانلود فیلم گانگستر اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم گانگستر اصلی Original Gangster 2020 در مورد پسری جوان و یتیم به نام کستور است که از کودکی برای زنده ماندن با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است. اکنون کستور قصد دارد با نفوذ به دنیای مخفی جنایتکاران لندن، زندگی جدیدی را آغاز کرده و…

دانلود فیلم Original Gangster 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی گانگستر اصلی Original Gangster 2020 به کارگردانی Savvas D. Michael ؛ محصول سال 2020 کشور انگلیس، می باشد، که با داشتن ژانر جنایی در کنار داستانی هیجانی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Steve Guttenberg, Ian Reddington, Alex Mills توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.1 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن سگ های فضایی با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها