صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.2

imdb

ژانر: هیجان انگیز ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Kiran Kondamadugula
مدت زمان: 101 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم گاتام Gatham 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

دانلود فیلم گاتام Gatham 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم به صورت کاملا رایگان با 2 کیفیت مختلف عالی در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه ی داستان از ان جایی شروع می شود که داستان زندگی مرد جوانی به نام ریشی و همسرش نشان داده می شود. ریشی تصمیم می گیرد تا به همراه همسر خود ادیثی به یک مسافرت در شهر دیگری برای دیدار با پدر ریشی بروند. ان ها تصمیم می گیرند تا این سفر کوتاه را از طریق جاده و به وسیله ی ماشین شخصی خود انجام بدهند و رهسپار به این سفر می روند.

دانلود فیلم گاتام با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

تا اینجا همه چیز عادی به نظر می رسد ولی کم کم اتفاقات عجیبی شروع به وقوع پیدا کردن می کند. در میانه های راه و در جاده به طرز عجیب و ناگهانی ماشین ریشی و ادیثی خراب می شود و ان ها هر چه تلاش می کنند؛ نمی توانند ایراد خودرویشان را بر طرف سازند و دیگر قادر به ادامه ی مسیر نیستند. در همین حین مرد غریبه ای از راه می رسد و پیشنهاد می دهد که شب را در خانه ی او اقامت کنند و فردا خودرویشان را به تعمیرگاه ببرند. ان ها که از همه جا درمانده هستند قبول می کنند، اما در میانه های شب اتفاقات عجیبی می افتند و ان ها به طور ناخواسته در شرایط عجیب و غریبی گرفتار می شوند.

دانلود فیلم Gatham 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

این فیلم جذاب سینمایی که در ژانر هیجان انگیز می باشد، تنها چند روز است که منتشر و اکران شده است و محصول سال 2020 سینمای هالیوود ایلات متحده ی امریکا می باشد. به کار گیری داستانی جذاب و هیجانی در کنار استفاده از بازیگران مشهوری همچون Bhargava Poludasu ،Lakshmi Bharadwaj ،Poojitha Kuraparthi و صد البته کارگردانی و بازیگردانی کارگردان کاربلد هالیوودی Kiran Kondamadugula توانسته یک اثر جذاب را خلق کند؛ به طوری که توجه بسیاری از مخاطبان و منتقدان سینما را به خود جلب کند و موفق شده از سایت مشهور IMDb امتیاز خوب 6.2 را کسب نماید. برای دانلود فیلم انگاشته با زیرنویس فارسی چسبیده کلیک نمایید.

ژانرها