صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
1.6

imdb

ژانر: درام ، علمی تخیلی ،
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: اسپانیا ،
کارگردان: Daniel Hernández Torrado
بازیگران: Christian Stamm ، Loretta Hope ، Ramon Álvarez ،
مدت زمان: 84 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم کووید ۲۱: ویروس کشنده COVID-21: Lethal Virus 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم کووید ۲۱: ویروس کشنده COVID-21: Lethal Virus 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا به اسم کووید 21 است که تغییرات آب و هوایی در سال های اخیر منجر به آزاد شدن این نوع ویروس کشنده باستانی در یخ های قطب جنوب شده است…..

دانلود فیلم کووید ۲۱: ویروس کشنده با زیرنویس فارسی چسبیده، فیلم COVID-21: Lethal Virus 2021 با لینک مستقیم

فیلم در مورد شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا به اسم کووید 21 است که تغییرات آب و هوایی در سال های اخیر منجر به آزاد شدن این نوع ویروس کشنده باستانی در یخ های قطب جنوب شده است. اکنون تنها امید دنیا یک دانشمند زن است که سعی میکند راهی برای مقابله با این ویروس پیدا کند. حال وی توسط دو نفر از نیروهای ویژه محافظت میشود اما ساخت واکسن به آن راحتی ها که همه تصور میکردند نبوده و…

دانلود فیلم COVID-21: Lethal Virus 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی کووید ۲۱: ویروس کشنده COVID-21: Lethal Virus 2021 به کارگردانی Daniel Hernández Torrado ؛ محصول سال 2021 کشور اسپانیا می باشد، که با داشتن ژانر تخیلی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Christian Stamm, Loretta Hope, Ramon Álvarez توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 1.6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم روز رستگاری با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها