صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.9

imdb

ژانر: تاریخی ، جنگی ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ، استرالیا ، ترکیه ، نروژ ،
کارگردان: Jasmila Zbanic
بازیگران: Boris Ler ، Izudin Bajrovic ، Jasna Djuricic ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم کجا میری آیدا؟ Quo vadis, Aida? 2020 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم کجا میری آیدا؟ Quo vadis, Aida? 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در سال ۱۹۹۵ روایت میشود و در مورد زنی به نام آیدا است که به عنوان مترجم سازمان ملل در شهر کوچک سربرنیتسا زندگی میکند….

دانلود فیلم کجا میری آیدا؟ با زیرنویس فارسی چسبیده، فیلم Quo vadis, Aida? 2020 با لینک مستقیم

فیلم کجا میری آیدا؟ Quo vadis, Aida 2020 در سال ۱۹۹۵ روایت میشود و در مورد زنی به نام آیدا است که به عنوان مترجم سازمان ملل در شهر کوچک سربرنیتسا زندگی میکند. اما هنگامی که ارتش صربستان شهر کوچک آن‌ها را به اشغال خود در می‌آورد، خانواده آیدا نیز همراه با هزاران شهروند دیگر به دنبال یافتن اردوگاهی امن به سازمان ملل پناه میبرند. در این میان آیدا به عنوان مترجم از مذاکرات خبر داشته و به اطلاعات مهمی دسترسی دارد. اکنون او در این فکر است که چه آینده‌ای در انتظار خانواده و مردم شهر او خواهد بود؟ آیا آن‌ها نجات پیدا میکنند یا مرگ در انتظارشان است؟

دانلود فیلم Quo vadis, Aida? 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی کجا میری آیدا؟ Quo vadis, Aida? 2020 به کارگردانی Jasmila Zbanic ؛ محصول سال 2020 کشور ترکیه،آلمان، نروژ می باشد، که با داشتن ژانر درام و تاریخی و جنگی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Jasna Djuricic, Izudin Bajrovic, Boris Ler توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.9 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود تعطیلات آخر هفته با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها