صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.2

imdb

ژانر: درام ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1396
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: علی عطشانی
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: 1 به بالا
دانلود فیلم کاتیوشا با لینک مستقیم و کیفیت عالی Katiosha

دانلود فیلم کاتیوشا با لینک مستقیم و کیفیت عالی Katiosha. در این نوشته از سایت ایزی ببین قصد داریم تا دانلود فیلم کاتیوشا را با کیفیت معمولی و عالی برای شما کاربران عزیز قرار دهیم. این فیلم ایرانی خنده دار که در ژانر فیلم های کمدی و البته درام ساخته شده است محصول سال ۱۳۹۶ می باشد که در مرداد ماه سال ۱۳۹۷ بر روی پرده های سینما رفت و با استقبال خوبی از جانب مخاطبان رو به رو شد. فیلم کاتیوشا به کارگردانی علی عطشانی و نویسندگی علی عطشانی و مهدی علی میرزایی ساخته شده است همچنین تهیه کنندگی این فیلم نیز بر عهده مهراب قاسم خانی بوده است. این فیلم را می توان یکی از فیلم هایی که به یکی معضلات جامعه فعلی ما یعنی تقابل افراد ارزشی زمان جنگ و همچنین بچه پولدار ها پرداخته است دانست.

داستان دانلود فیلم کاتیوشا با لینک مستقیم

همانطور که در بالا گفته شد این فیلم به یکی از معضلات اجتماعی روز در قالب نقد و طنز پرداخته است و به همین دلیل در دسته فیلم های کمدی و درام قرار می گیرد. علی عطشانی از کارگردانان خوب کشورمان را می توان رکورد دار ساخت فیلم های اینچنین در سینمای ایران دانست که اگر به اثار این کارگردان علاقه مند هستید دانلود فیلم پارادایس لینک مستقیم به شما کاربران عزیز پیشنهاد می شود. در خلاصه این فیلم کاتیوشا امده است که: «خلیل کاتیوشا برای مراقبت از عرشیا که به سمت مواد نرود موظف می‌شود ولی در این راه مشکلاتی پیش می‌آید که…» البته در بنر های این فیلم ایرانی نیز به این موضوع اشاره شده است که «من اگر بخوام موفق شوم حتما نباید اونجوری که تو به زندگی نگاه می کنی، نگاه کنم.» توصیه می شود برای لذت بردند این فیلم دانلود فیلم کاتیوشا را انجام دهید.

اطلاعات تکمیلی فیلم کاتیوشا با کیفیت عالی

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلم به کارگردانی علی عطشانی، از کارگردانان است که در ساخت فیلم هایی که به معضلات و مشکلات اجتماع در قابل طنز پرداخته است شهرت دارد و همچنین رکوردار ساخت فیلم هایی است که مجوز پخش دریافت نکرده اند. از بازیگرانی که در این فیلم نقش افرینی کرده اند می توان به هادی حجازی فر در نقش خلیل کاتیوشا، احمد مهرانفر در نقش عرشیا، لیلا اوتادی در نقش ژیلا و همچنین بیژن بنفشه خواه در نقش ساقی اشاره کرد. میزان فروش این فیلم گیشه های سینما ۲.۴ میلیارد تومان بوده است و همچنین این فیلم برنده جوایز مختلفی از کشور هایی مانند امریکا، هند و استرالیا شده است. اگر به بازیگر محبوب کشورمان هادی حجازی فر علاقه مند هستید دانلود فیلم شاه کش به شما پیشنهاد می شود.

ژانرها