صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.9

imdb

ژانر: کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: فرزاد موتمن
مدت زمان: 133 دقیقه
رده سنی: 9 به بالا
دانلود فیلم چشم و گوش بسته با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم چشم و گوش بسته با کیفیت عالی و لینک مستقیم از سایت معتبر ایزی ببین . این فیلم جذاب و دیدنی که در ژانر کمدی دسته بندی میشود در سال 1397 و به کارگردانی فرزاد موتمن کارگردان خوب سینمای کشور و همچنین با هنر پیشگی سوپر استار هایی مانند امین حیایی و بهرام افشاری و همچنین بازیگرانی خوب سینما مانند آناهیتا درگاهی و مسعود کرامتی در دانلود چشم و گوش بسته به ایفای نقش پرداخته اند . از جمله آثار دیگر فرزاد موتمن میتوان به سایه روشن ، اخرین بار کی سحر را دیدی و خداحافظی طولانی اشاره کرد که قظعا بسیاری از ما با این اثار آشنا هستیم . این فیلم با الهام از فیلم see no evil,hear no evil به کارگردانی ارون هیتلر در سال 1989 ساخته شد .

دانلود فیلم ایرانی چشم و گوش بسته با کیفیت عالی

این فیلم در سال 1398 چهارمین فیلم پر فروش گیشه سینما های کشور در ژانر کمدی بود . در خلاصه داستان فیلم چشم و گوش بسته با کیفیت عالی آمده است که فردی توسط نانا ک زن تبهکاری است کشته میشود . تنها شاهدان این واقعه نیز یک فرد نابینا ( بهرام افشاری ) و یک فرد ناشنوا ( امین حیایی ) اند که یکی صحنه قتل را دیده است و دیگری تنها صدای شلیک گلوله را شنیده است و صحنه قتل را در فیلم چشم و گوش بسته ندیده است . این دو فرد نا بینا و نا شنوا تنها یک روز مهلت دارند تا جان خود را نجات دهند و از مهلکه رهایی یابند وگرنه در پایان روز به دست نانا که همان تبهکار قاتل است ( آناهیتا درگاهی ) کشته خواهند شد . 

 فیلم چشم و گوش بسته با بازی امین حیایی و بهرام افشاری 

اگر به دنبال دیدن و مشاهده ی یک فیلم کمدی و جذاب ایرانی در کنار خانواده و دوستان خود هستید تا یک تجربه خوب و لذت بخش را سپری کنید ، قطعا بکب از پیشنهاد های تیم ایزی ببین به شما فیلم چشم و گوش بسته با بازی امین حیایی است .

 

 

ژانرها