صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

ژانر: درام ، فانتزی ،
زبان: ایتالیایی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: ایتالیا ، فرانسه ،
کارگردان: Matteo Garrone
بازیگران: Federico Ielapi ، Roberto Benigni ،
مدت زمان: 120 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم پینوکیو با نمایش انلاین با دوبله با زیرنویس pinocchio 2019

دانلود فیلم پینوکیو با نمایش انلاین با دوبله با زیرنویس pinocchio 2019 داستان زندگی پینوکیو و پدر ژپتو است که به صورت فیلم در آمده است . پدر ژپتو که یک پیر مرد نجاری است که آرزوی داشتن یک پسر را دارد ، سر انجام تصمیم میگیرد که یک عروسک پسر چوبی برای خود درست کند . یک فرشته با دیدن حسرت او ، آرزوی قلبی وی را برآورده میکند و به پینوکیو جان میبخشد . پدر ژپتو از پینوکیو مثل فرزند خودش مراقبت میکند و پس از مدتی او را مثل بقیه بچه ها به مدرسه میفرستد . اما پینوکیو یک فرق با بقیه بچه ها دارد . او وقتی دروغ میگوید دماغ چوبی اش دراز تر میشود و همه متوجه دروغ او میشوند . در ادامه خواهیم دید که …

درباره دانلود فیلم پینوکیو با دوبله فارسی

دانلود فیلم pinokio که در واقع باز سازی از روی انیمیشن قدیمی آن است ، توسط کارکردان ایتالیایی در سال 2019 در کشور های ایتالیا و فرانسه و در ژانر های درام و فانتزی تهیه و کارگردانی شد . دانلود فیلم pinocchio که با هزینه ای حدود 11 میلیون یورو ساخته شد ، توانست خاطرات قدیمی این فیلم را برای مخاطبینش به خوبی بازسازی کند و نظر بسیاری از منتقدین و مخاطبان را به خودش جلب کند .

دانلود فیلم pinocchio با زیرنویس فارسی

اگر با نمایش انلاین فیلم پینوکیو خاطرات خوبی داشتید و میخواهید این خاطرات را مجدد بازسازی کنید ، و یا اگر به دنبال دانلود و مشاهده انلاین یک فیلم درام فانتزی خوب هستید که بتوانید با دیدن آن در کنار دوستان و خانواده و آشنایان لحظات خوب و خوشی را برای خود رقم بزنید ، یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما قطعا دانلود فیلم pinocchio میباشد . از دیگر پیشنهادات ما به شما دانلود فیلم محافظ قدیمی نیز میباشد . همچنین شما میتوانید در قسمت جستجوی پیشرفته سایت یا با انتخاب ژانر های مورد علاقه خود ، انتخاب های بیشتری را داشته باشید .

ژانرها