صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2018
ساخت کشور: هند ،
کارگردان: Sanjay Leela Bhansali
بازیگران: Deepika Padukone ، Ranveer Singh ، Shahid Kapoor ،
مدت زمان: 160 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم پدماوتی با دوبله فارسی فیلم Padmaavat 2018 با لینک مستقیم

دانلود فیلم پدماوتی با دوبله فارسی فیلم Padmaavat 2018 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. این فیلم داستان علاءالدین خیلجی، حاکم دوم سلسله خیلجی و عشق وسواس گونه اش به ملکه موروار، پدماوتی، که به زیبایی، هوش و شجاعت مشهور است را به تصویر کشیده است…

دانلود فیلم پدماوتی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

این فیلم داستان علاءالدین خیلجی، حاکم دوم سلسله خیلجی و عشق وسواس گونه اش به ملکه موروار، پدماوتی، که به زیبایی، هوش و شجاعت مشهور است را به تصویر کشیده است …این فیلم بر اساس داستان حماسه پدماوت (1540 میلادی) اثر شاعر صوفی، ملک محمد جائسی ساخته شده‌است.

دانلود فیلم Padmaavat 2018 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی پدماوتی Padmaavat 2018 به کارگردانی Sanjay Leela Bhansali ؛ محصول سال 2018 کشور هند می باشد، که با داشتن ژانر عاشقانه،تاریخی و جنگی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Deepika Padukone, Ranveer Singh, Shahid Kapoor توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم ویکر پارک با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها