صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.1

imdb

ژانر: خانوادگی ، کمدی ،
زبان: دانمارکی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: دانمارک ،
کارگردان: Martin Miehe-Renard
مدت زمان: 83 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم پدر چهار فرزند و وایکینگ ها با زیرنویس فارسی فیلم Father of Four and the Vikings 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم پدر چهار فرزند و وایکینگ ها با زیرنویس فارسی فیلم Father of Four and the Vikings 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درباره یک خانواده پر جمعیت که قبلا خیلی به هم نزدیک بودند اما پس از مواجه شدن با مشکلاتی به مرور از هم دور شده اند.

دانلود فیلم پدر چهار فرزند و وایکینگ ها با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم پدر چهار فرزند و وایکینگ ها Far til fire & vikingerne درباره یک خانواده پر جمعیت که قبلا خیلی به هم نزدیک بودند اما پس از مواجه شدن با مشکلاتی به مرور از هم دور شده اند. پدر و مادر خانواده ارتباط خوبی با هم ندارند و دختر بزرگ تر مجبور است که نقش مادر را برای برادران و خواهرش ایفا کند. در این بین، عموی مهربان و دوست داشتنی خانواده تصمیم می گیرد برای بهتر کردن روابط اعضای خانواده، آن ها را به یک مرکز مشاوره خانوادگی ببرد؛ جایی که باید به مدت یک هفته مثل وایکینگ ها زندگی کنند و…

دانلود فیلم Father of Four and the Vikings 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی پدر چهار فرزند و وایکینگ ها Father of Four and the Vikings 2020 به کارگردانی Martin Miehe-Renard ؛ محصول سال 2020 کشور دانمارک می باشد، که با داشتن ژانر کمدی و خانوادگی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Martin Brygmann, Thomas Bo Larsen, Elton Rokahaim Møller توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4.1 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم زنان بزرگ کوچک با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها