صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.6

imdb

ژانر: جنایی ، درام ،
سال انتشار: 1990
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Francis Ford Coppola
بازیگران: Al Pacino ، Andy Garcia ، Diane Keaton ،
مدت زمان: 162 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم پدرخوانده 3 دوبله فارسی و لینک مستقیم God Father 3 زبان اصلی

دانلود فیلم پدرخوانده 3 دوبله فارسی و لینک مستقیم God Father 3 زبان اصلی. در سال ۱۹۷۹ مایکل کورلئونه که در سن ۶۰ سالگی خودش قرار گرفته است دچار عذاب وجدان سنگینی در رابطه با بسیاری از کار های خلافی که انجام داده است شده است به خصوص به دلیل دادن دستور قتل برادرش فردو. او قسمت عظیمی از سرمایه ای را که تا به اکنون بدست اورده بود را در خیریه هزینه می کند در عین حال بدنبال این است که با استفاده از پولی کلانی که با پول شویی بدست اورده است در طی سالیان سال، به سمتی حرکت کند که بتواند به کسب و کار خودش وجهه قانونی ببخشد که در این مسیر با مشکلات فراوانی رو به رو می شود و امپراطوری مافیایی که ساخته است را در معرض خطر می بیند و …

درباره دانلود فیلم پدرخوانده 3 دوبله فارسی و لینک مستقیم

فیلم God Father 3 در ادامه نسخه های قبلی ان ساخته شده است یعنی فیلم پدرخوانده 2 و همچنین فیلم The Godfather 1. این فیلم نیز توسط همان کارگردان قبلی یعنی Francis Ford Coppola ساخته شده است و در سال ۱۹۹۰ و در کشور امریکا ساخته شده است. دانلود فیلم پدرخوانده 3 تقریبا ۱۴ سال بعد از نسخه دوم این فیلم که در سال ۱۹۷۶ بر روی پرده های سینما رفت ساخته شد. فیلم پدرخوانده ۳ نسبت به سایر نسخه های این فیلم، از اقبال و توجه بسیار کمتری برخوردار شد به حدی که سایر نسخه های فیلم گادفادر دارای نمره های ۹ به بالا در IMDb بودند اما نسخه سوم گاد فادر تنها توانست امتیاز ۷.۶ از ۱۰ را در این شبکه اجتماعی بدست اورد که موضوع فاصله افتادن میان ساخت این فیلم نیز در این نمره بی تاثیر نبود.

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم Godfather 3 لینک مستقیم زبان اصلی و رایگان

فیلم پدرخوانده 3 نیز در ژانر فیلم های درام و جنایی ساخته شده است و اگر نسخه های قبلی این فیلم را ندیده اید حتما پیشنهاد می شود تا از تماشای انها لذت ببرید و شما می توانید از سایت ایزی ببین از دانلود فیلم پدر خوانده 3 دوبله فارسی و لینک مستقیم لذت ببرید که در کیفیت عالی و معمولی برای شما قرار داده شده است همچنین می توانید از زبان اصلی ان نیز استفاده کنید و یا به صورت پخش انلاین از ان استفاده کنید. در این فیلم بازیگران معروفی مانند Al Pacino, Diane Keaton, Andy Garcia ایفای نقش کرده اند.

ژانرها