صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.6

imdb

ژانر: تاریخی ، جنگی ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Rod Lurie
بازیگران: Orlando Bloom ، Scott Eastwood ،
مدت زمان: 123 دقیقه
رده سنی: 9 به بالا
دانلود فیلم پایگاه مرزی با لینک مستقیم فیلم the outpost 2020 با زیرنویس

دانلود فیلم پایگاه مرزی با لینک مستقیم فیلم the outpost 2020 با زیرنویس داستان یک گروه و باند سربازان آمریکایی است که در یک پایگاه مرزی در افغانستان گرفتار شده اند و میخواهند در مقابل گروه طالبان ایستادگی کنند . این گروه که مانند برادر هستند برای هم قسم میخورند که تا اخرین لحظات زندگی خود مقاومت کرده و جلوی پیشروی و ورود آنها را بگیرند . انها کار بسار سختی را در پیش رو دارند چون در این عملیات ازادسازی باید با بیش از 400 سرباز شورشی طالبان مقابله کنند که کار بسیار غیر ممکنی به نظر می آید اما در ادامه ی نمایش انلاین فیلم پایگاه مرزی با لینک مستقیم the outpost خواهیم دید که …

دانلود فیلم پایگاه مرزی با زیرنویس فارسی the outpost

این فیلم که در سال 2020 توسط راد لوری ، از کارگردانان خوب سینمای هالیوود ، در ژانر های تاریخی جنگی درام تهیه و کارگردانی شد ، توانست با فیلمنامه و داستان خوب و جلوه های ویژه زیبای خود در دل بسیاری از مخاطبین و علاقه مندان به این سبک فیلم ها جای بگیرد و نظر بسیاری از علاقه مندان را نیز به خود جلب کند . دانلود فیلم پاسگاه تا اینجای کار توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد و بعد از مدت ها یک فیلم خوب در ژانر های جنگی به سینمای جهان عرضه کند .

بازیگران نمایش انلاین فیلم پاسگاه the outpost

از جمله بازیگران معروف دانلود فیلم پایگاه مرزی با لینک مستقیم میتوان به اورلاندو بلوم و اسکات ایست وود اشاره کرد که با بازی احساسی و قوی خود ، توانسته اند به مخاطب حس همدردی و دلسوزی را به خوبی القا کنند . اگر به دنبال تماشای یک فیلم تاریخی و جنگی خوب هستید که بتوانید با دیدن آن در کنار دوستان و آشنایان و خانواده ، لحظات خوب و احساسی را برای خود رقم بزنید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما دانلود فیلم the outpost با لینک مستقیم میباشد . از دیگر پیشنهادات ما به شما میتوان به فیلم نبرد الجزایر اشاره کرد .

 

ژانرها