صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
-

imdb

ژانر: اجتماعی ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: آلمان ، اسپانیا ، ایران ،
کارگردان: علی عطشانی
مدت زمان: 80 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم پارادایس با کیفیت عالی و لینک مستقیم – paradise

دانلود فیلم پارادایس با کیفیت عالی و لینک مستقیم – paradais از سایت معتبر ایزی ببین در اختیار شما دوستان و همراهان قرار داده شده است . این فیلم که در دسته فیلم های اجتماعی و کمدی دسته بندی میشود ، در سال 1397 و به کارگردانی علی عطشانی در سه کشور ایران ، آلمان و اسپانیا فیلمبرداری شد و بر روی پرده سینما رفت . دانلود فیلم paradise با تکیه بر جنبه های کمدی و عاشقانه خود توانست مخاطبین زیادی را به خود جذب کند و چیزی حدود 4.5 میلیارد توانست در گیشه سینما های کشور به فروش برساند .

خلاصه دانلود فیلم پارادایس با لینک مستقیم

در خلاصه فیلم پارادایس آمده که 2 طلبه ساده و دو دوست صمیمی که در حوزه علمیه در حال درس خواندن و زندگی کردن هستند ، پیشنهاد جالبی را در مقابل خود می یابند . انها به سمیناری که از دانشگاه های مختلف جهان در ان حاضر میشوند تا راجع به ادیان خود در ان صحبت کنند و به پرسش ها راجع به ان پاسخ دهند دعوت شده اند . ابن دو که بسیار مشتاق حضور در این سمینار هستند باید رییس حوزه علمیه را راضی کنند که به آنها اجازه بدهد که در این سمینار حضور پیدا کنند . اما حاج آقا فراستی با این اتفاق موافقت نمیکند مگر اینکه خودش نیز در آن سمینار حضور پیدا کند . پس به ناچار برای او نیز در دانلود فیلم paradais ویزا میگیرند تا او نیز همراهشان حضور پیدا کند .

بازیگران دانلود فیلم paradise

از جمله بازیگران این فیلم میتوان به جواد عزتی ، مهران رجبی ، محمد علی نجفیان ، بیتا عطشانی و بازیگر خانوم خارجی این فیلم الیویا بورکارت اشاره کرد . اگر به دنبال دانلود فیلمی ایرانی در سبک اجتماعی و کمدی هستید که با دیدن آن در کنار دوستان و خانواده بتوانید لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید ، یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین قطعا دانلود فیلم پارادایس به شما دوستان و علاقه مندان میباشد . البته با جستجو در بخش های کمدی سایت ایزی ببین فیلم های مشابهی مانند تگزاس 2 و سامورایی در برلین و … را نیز میتوانید مشاهده کنید .

ژانرها