صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.5

imdb

سال انتشار: 1997
ساخت کشور: آلمان ، آمریکا ،
کارگردان: Taylor Hackford
بازیگران: Al Pacino ، Charlize Theron ، Keanu Reeves ،
مدت زمان: 144 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم وکیل مدافع شیطان دوبله فارسی و لینک مستقیم The Devils Advocate

دانلود فیلم وکیل مدافع شیطان دوبله فارسی و لینک مستقیم The Devils Advocate. داستان مربوط به زندگی یک وکیل بسیار حرفه ای و قوی اما ناشناس در فلوریدا امریکا می باشد، بعد از گذشت مدت زمانی یک پیشنهاد کاری فوق العاده به او می شود که بزرگترین پیشرفت کاری او در زندگی اش خواهد بود و با قبول این پیشنهاد کاری از فلوریدا به نیویورک مهاجرت می کند و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی خودش را یکی از وکیل مدافع های یک شرکت حقوقی قدرتمند می بیند که در حال دفاع از جادوگران ذبح کننده حیوانات و یا غول های بزرگ فعال در زمینه املاک و بسیاری از انسان های قدرتمند اما خطرناک و خلاف می بیند. رئیس او که جان میلتون نام دارد به این وکیل مدافع شیطان در فیلم وعده بهشت گم شده را می دهد.

دانلود فیلم وکیل مدافع شیطان دوبله فارسی و زبان اصلی

در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم یکی از فیلم های برتر تاریخ سینما به نام دانلود The Devils Advocate با لینک مستقیم برای شما کاریران عزیز سایت قرار دهیم. این فیلم سینمایی خارجی که در ژانر فیلم های درام، هیجان انگیز و راز آلود ساخته شده است محصول مشترکی از سینما دو کشور امریکا و آلمان می باشد. دانلود فیلم سینمایی وکیل مدافع شیطان را شما می توانید به صورت مستقیم و دوبله فارسی و یا زبان اصلی با زیرنویس فارسی را از انتهای این پست انجام دهید. این فیلم از مجموعه فیلم های برتر تاریخ سینما از دید مجله محبوب IMDb می باشد که توانسته است امتیاز بالا ۷.۵ از ۱۰ را در این مجله سینمایی بدست اورد. ساخت فیلم وکیل مدافع شیطان از روی کتابی با همین اسم انجام شده است.

دانلود فیلم The Devils Advocate با لینک مستقیم و زبان فارسی

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلم را می توان از دسته فیلم های سینمایی هیجان انگیز دانست و به تمام دوستداران سینما تماشا ان توصیه می شود. اگر به این ژانر از فیلم ها علاقه مند هستید، دانلود فیلم The Tax Collector 2020 با لینک مستقیم نیز به شما کاربران عزیز توصیه می شود. در فیلم سینمایی وکیل مدافع شیطان بازیگر محبوب سینما امریکا که در فیلم های ماتریکس نیز ایفای نقش کرده است یعنی Keanu Reeves بازی کرده است که از اولین فیلم های موفق این بازیگر محبوب می توان دانست. همچنین بازیگران دیگری نیز مانند Al Pacino, Charlize Theron نیز در این فیلم یعنی The Devils Advocate با دوبله فارسی و لینک مستقیم بازی کرده اند. کارگردانی این فیلم بر عهده Taylor Hackford نیز بوده است.

ژانرها