صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.3

imdb

ژانر: جنایی ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Vlad Feier
بازیگران: Afton Williamson ، Johnny Whitworth ، Maurice McRae ،
مدت زمان: 93 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم هنوز اینجایی Still Here 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

دانلود فیلم هنوز اینجایی Still Here 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم با دو کیفیت متفاوت در انتهای همین صفحه به صورت کاملا رایگان برای شما همراهان گرامی و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که یک دختر جوان سیاه پوست افریقایی امریکایی به طرز عجیبی مفقود می شود. پس از گذشت زمان زیادی و همین طور شکل عجیب مفقودی او، با توجه به تلاش های فراوان اثری از او یافت نمی شود. در همین حین یک روزنامه نگار و خبرنگار حرفه ای اهل نیویورک تصمیم می گیرد تا کار خود را کنار گذاشته و به دنبال حقیقت این ماجرا برود.

دانلود فیلم هنوز اینجایی با زیرنویس فارسی چسبیده

پس از ان که این روزنامه نگار حرفه ای به دنبال واقعیت ماجرای مفقودی دختر جوان سیاه پوست می رود، مشکلات زیادی بر سر راه او پیش می اید و افرادی سعی در مخفی نگه داشتن ماجرا می شوند تا جایی که حتی او در خطر از دست دادن شغل خود برای همیشه قرار می گیرد، اما او تمام تلاش خود را برای یافتن داستان واقعی به کار می گیرد ولی ناگهان درگیر اتفاقات عجیبی می شود. این فیلم جذاب سینمایی که تازگی منتشر شده است محصول سال 2020 سینمای امریکا می باشد و توانسته جایگاه خود را در میان طرفداران پیدا کند و نظر بسیاری از منتقدان و فیلم دوستان را به خود جلب کند. اگر به دنبال فیلم اکشن و هیجان انگیز هستید دانلود فیلم دربان با دوبله فارسی را از دست ندهید.

دانلود فیلم Still Here 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

این فیلم سینمایی جذاب تلفیقی از ژانر های جنایی و درام می باشد که داستانی مرموز و جنایی در قالبی درام باعث جذابیت چشمگیر ان شده است تا جایی که شاید بتوان گفت کمتر فیلمی توانسته به این گونه این دو ژانر را با یکدیگر ترکیب نماید. همان طور که گفتیم این اثر سینمایی محصول هالیوود است و توانسته با داشتن داستانی جذاب و خوش ساخت و همچنین استفاده از بازیگران سرشناسی همچون Afton Williamson ،Johnny Whitworth ،Maurice McRae و صد البته کارگردانی و بازیگردانی کارگردان سرشناس امریکایی Vlad Feier نظر منتقدان را به خود جلب کند تا جایی که توانسته امتیاز عالی 5.3 را از وب سایت و مجله فیلم شناسی IMDb دریافت نماید.

ژانرها