صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.1

imdb

ژانر: درام ، راز آلود ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Vaughn Stein
بازیگران: Casey Affleck ، Michelle Monaghan ، Sam Claflin ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم هر نفسی که میکشی Every Breath You Take 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم هر نفسی که میکشی Every Breath You Take 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد یک روانپزشک جوان است که پس از خودکشی یکی از بیمارانش تصمیم میگیرد تا برادر بیمارش را نزد خود برده و به همسر و دخترش معرفی کند.

دانلود فیلم هر نفسی که میکشی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم هر نفسی که میکشی Every Breath You Take در مورد یک روانپزشک جوان است که پس از خودکشی یکی از بیمارانش تصمیم میگیرد تا برادر بیمارش را نزد خود برده و به همسر و دخترش معرفی کند. اما ورود این مرد به زندگی شخصی روانپزشک باعث بروز مشکلات فراوان و از هم پاشیدن زندگی او میشود تا اینکه…

دانلود فیلم Every Breath You Take 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی هر نفسی که میکشی Every Breath You Take 2021 به کارگردانی Vaughn Stein ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر معمایی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Casey Affleck, Michelle Monaghan, Sam Claflin توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.1 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم سوبوک با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها