صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.8

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Douglas B. Maddox
بازیگران: Allen Williamson ، Dyan Cannon ، Taylor Lyons ،
مدت زمان: 103 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم میراث امید Hope’s Legacy 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم میراث امید Hope’s Legacy 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. گاهی وقت ها امید همان چیزی است که به آن نیاز داریم اما همیشه یافتن آن کار آسانی نیست. لیزی دختری است که با غم از دست دادن مادربزرگ مهربان خود دست و پنجه نرم می کند و اکنون باید به یک زندگی بدون او عادت کند.

دانلود فیلم میراث امید با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

گاهی وقت ها امید همان چیزی است که به آن نیاز داریم اما همیشه یافتن آن کار آسانی نیست. لیزی دختری است که با غم از دست دادن مادربزرگ مهربان خود دست و پنجه نرم می کند و اکنون باید به یک زندگی بدون او عادت کند. حال لیزی تصمیم گرفته است تا بر روی کارهای مزرعه تمرکز کرده و به آینده ازدواجش با پسری به نام جیمز فکر کند. اما در این میان وجود دختری زیبا از گذشته جیمز، ازدواج آن ها را به چالش کشیده است. حال لیزی باید یاد بگیرد بر این حوادث ناگوار غلبه کرده و امیدش را از دست ندهد اما…

دانلود فیلم Hope’s Legacy 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی میراث امید Hope’s Legacy 2021 به کارگردانی Douglas B. Maddox ؛ محصول سال 2021 کشور هند می باشد، که با داشتن ژانر وسترن،خانوادگی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Dyan Cannon, Taylor Lyons, Allen Williamson توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم دختری در قطار با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها