صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
3.9

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آلمان ، ایتالیا ،
کارگردان: Alessio Liguori
بازیگران: Jack Kane ، Zak Sutcliffe ، Zander Emlano ،
مدت زمان: 79 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم میان بر با دوبله فارسی فیلم Shortcut 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم میان بر با دوبله فارسی فیلم Shortcut 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.در مورد یک اتوبوس مدرسه است که از جاده ای متروک میان بر میزند تا زودتر دانش آموزان را به مقصد برساند.

دانلود فیلم میان بر با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم در مورد یک اتوبوس مدرسه است که از جاده ای متروک میان بر میزند تا زودتر دانش آموزان را به مقصد برساند. اما آنها در راه با یک موجود ترسناک و اسرارآمیز مواجه شده و مجبور می شوند برای زنده ماندن با مرگ دست و پنجه نرم کنند تا اینکه…

دانلود فیلم Shortcut 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی میان بر Shortcut 2020 به کارگردانی Alessio Liguori ؛ محصول سال 2020 کشور المان و ایتالیا می باشد، که با داشتن ژانر ترسناک و فانتزی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Jack Kane, Zander Emlano, Zak Sutcliffe توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 3.9 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم جنگ لجام گسیخته: مرگ یک ملت با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها