صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.4

imdb

ژانر: اکشن ، جنگی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Matthew Michael Carnahan
بازیگران: Hayat Kamille ، Suhail Dabbach ، Thaer Al-Shayei ،
مدت زمان: 101 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم موصل Mosul 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود فیلم موصل Mosul 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و دوبله فارسی با لینک مستقیم همراه با 2 کیفیت مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما عزیزان و همراهان همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که نا ارامی های درونی کشور عراق به تصویر کشیده می شود و درگیری ها بین گروه های افراطی و شبه نظامی با پلیس و ارتش به تصویر کشیده می شود. در همین حین یک گروه از شورشیان بسیار افراطی به خانه ی یک پلیس که در شهر موصل زندگی می کند، حمله ور می شود و او را دستگیر و زندانی خود می کنند.

دانلود فیلم موصل دوبله فارسی با لینک مستقیم

اما داستان به همین جا ختم نمی شود، دولت عراق و پلیس این کشور تصمیم می گیرند که با تشکیل یک گروه ویژه از کماندو های دوره دیده به مقر اصلی این شورشیان حمله کنند و طی یک نقشه دقیق این پلیس را که یکی از نیرو های بسیار خوب محسوب می شود را ازاد کنند. پس درگیری های نظامی وحشتناک که بیشتر به یک جنگ تمام عیار شبیه است؛ نهایتا این گروه ویژه موفق می شوند که پلیس اسیر شده را ازاد کنند. پس از ازادی، این افسر پلیس تصمیم می گیرد تا به این نیرو های ویژه بپیوندد و به نوعی دینی که نسبت به ان ها و کشور دارد ادا کند اما با پیوستن او به این گروه متوجه می شود که اوضاع از انچه که فکر می کند بدتر است.

دانلود فیلم Mosul 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

این اثر جذاب سینمایی که تنها چند روزی است که از انتشار و اکران ان می گذرد، محصول سال 2020 سینمای هالیوود ایالات متحده امریکا می باشد و توانسته با تلفیقی از ژانر های اکشن و جنگی و فزودن صحنه های دلهره اور درگیری های نظامی مخاطب خود را پای تلویزیون میخکوب کند. استفاده از بازیگران محبوبی همچون Hayat Kamille ،Suhail Dabbach ،Thaer Al-Shayei در کنار کارگردانی و بازیگردانی کارگردان کاربلد امریکایی Matthew Michael Carnahan و داستانی جذاب؛ باعث خلق یک اثر فوق العاده شده است به طوریکه توانسته امتیاز عالی 7.4 را از سایت IMDb کسب نماید. برای دانلود فیلم مرز سه گانه با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها