صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.3

imdb

ژانر: جنایی ، درام ، کمدی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ،
کارگردان: J Blakeson
بازیگران: Eiza González ، Peter Dinklage ، Rosamund Pike ،
مدت زمان: 118 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم من خیلی مراقبم I Care a Lot 2020 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم من خیلی مراقبم I Care a Lot 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد یک سرپرست حقوقی به نام مارلا است که تمام پس انداز خود را از دست داده و اکنون به دنبال راهی است تا ضرر خود را جبران کند..

دانلود فیلم من خیلی مراقبم با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم در مورد یک سرپرست حقوقی به نام مارلا است که تمام پس انداز خود را از دست داده و اکنون به دنبال راهی است تا ضرر خود را جبران کند. اما زمانی که او تصمیم به فریب یک زن و تصرف دارایی او میگیرد دچار مشکلات بسیار زیادی میشود. زیرا این زن با یک خلافکار بزرگ در ارتباط بوده و این موضوع مارلا را وارد یک بازی خطرناک میکند تا اینکه…

دانلود فیلم I Care a Lot 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی من خیلی مراقبم I Care a Lot 2020 به کارگردانی J Blakeson ؛ محصول سال 2020 کشور انگلیس و امریکا، می باشد، که با داشتن ژانر جنایی ، کمدی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Rosamund Pike, Peter Dinklage, Eiza González توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم سواران عدالت با زیرنویس چسبیده فارسی  اینجا کلیک نمایید.

ژانرها