صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.5

imdb

ژانر: کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: مصطفی کیایی
مدت زمان: 107 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم مطرب پرویز پرستویی با لینک مستقیم – فیلم سینمایی کمدی مطرب

دانلود فیلم مطرب پرویز پرستویی که امروز در خدمت شما هستیم درواقع فیلمی در ژانر کمدی و موزیکال به کارگردانی مصطفی کیایی می باشد. در واقع مصطفی کیایی نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم پرطرفدار و بسیار طنز را نیز بر عهده داشته است. این فیلم در سال ۱۳۹۸تولید و در سال 2019 یعنی آبان سال ۱۳۹۸ در سینما های کشور اکران گردید. در این فیلم سینمایی علاوه بر ستارگان ایرانی بازیگرانی ترکیه ای همچون عایشه گل جوشکن نقش آفرینی کرده اند.

از اتفاقات جالب فیلم مطرب این است که در ابتدا قرار بود داستان این فیلم در کشور انگلیس و شهر لندن اتفاق بیافتد اما پس از تکمیل داستان فیلم تصمیم بر آن گردید تا اتفاقات آن در کشوری که از لحاظ فرهنگی شباهت زیادی به ایران داشته باشد فیلم برداری گردد.

داستان دانلود فیلم مطرب پرویز پرستویی

داستان این فیلم درباره خواننده ای کاباره ای است که پس از وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی نمیتواند به راه خود ادامه دهد و مجبور می گردد که از صحنه خارج شود. اما از آن جایی که به اندازه کافی شهرت ندارد نمی تواند راه خود را به عنوان خواننده لس آنجلسی (مانند بسیاری دیگر از خواننده های آن دوران) ادامه دهد. لذا این فرد با بازی پرویز پرستویی دوست داشتنی ، جهت دست یافتن به آرزوهای خود راهی ترکیه میگردد و در این مسیر پیچ و خم هایی بر سر راه خود دارد …

از دیالوگ های بسیار زیبا و ماندگار ابراهیم با (پرستویی) این جمله می باشد که در وصف خودش می گوید: “اینا اصلا ما رو قبول ندارن بهمون میگن مطرب “.

بازیگران فیلم مطرب

در این فیلم خنده دار بازیگران سرشناسی همچون پرویز پرستویی در نقش ابراهیم ، الناز شاکردوست در نقش زیبا ، عایشه گل جوشکن در نقش نازان ، محسن کیایی در نقش فواد ، مهران احمدی در نقش مارشال و … نقش آفرینی کرده اند. فیلم مطرب با فروش بیش از ۳۹ میلیارد تومان توانست رکورد پرفروش ترین فیلم سینمایی کشور را شکسته و این جایگاه را از آن خود نماید.

اگر از علاقه مندان فیلم های کمدی با ترکیبی از اجتماعی هستید حتما پیشنهاد می شود دانلود فیلم مطرب با لینک مستقیم از سایت ایزی ببین را در دستور کار خود قرار دهید تا لحظات شادی را تجربه نمایید.

ژانرها