صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7

imdb

ژانر: درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آلمان ، بلژیک ، فرانسه ،
کارگردان: Kaouther Ben Hania
بازیگران: Dea Liane ، Koen De Bouw ، Yahya Mahayni ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم مردی که پوست خود را فروخت The Man Who Sold His Skin 2020 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم مردی که پوست خود را فروخت The Man Who Sold His Skin 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد یک مرد جوان اهل کشور سوریه به نام سم است که برای فرار از جنگ داخلی سوریه به لبنان پناه میبرد….

دانلود فیلم مردی که پوست خود را فروخت با زیرنویس فارسی چسبیده، فیلم The Man Who Sold His Skin 2020 با لینک مستقیم

فیلم مردی که پوست خود را فروخت The Man Who Sold His Skin در مورد یک مرد جوان اهل کشور سوریه به نام سم است که برای فرار از جنگ داخلی سوریه به لبنان پناه میبرد. سم پس از مدتی با یک تتوکار معروف و حرفه‌ای به نام جفری گودفرای آشنا میشود که یکی از آثار هنری خود را بر روی کمر سم خالکوبی میکند. اما طولی نمیکشد که بدن سم به عنوان یک اثر هنری معروف شناخته شده و به او لقب اثر هنری زنده داده میشود. اکنون کلکسیونرها علاقه زیادی به او نشان میدهند اما از سوی دیگر، این موضوع موجب خشم فعالان حقوق بشر میشود. حال، سم باید تلاش کند تا خود را از این مخمصه نجات داده

دانلود فیلم The Man Who Sold His Skin 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی مردی که پوست خود را فروخت The Man Who Sold His Skin 2020 به کارگردانی Kaouther Ben Hania ؛ محصول سال 2020 کشور آلمان، بلژیک و فرانسه می باشد، که با داشتن ژانر درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Yahya Mahayni, Dea Liane, Koen De Bouw توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود پیدا شده با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها