صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.7

imdb

ژانر: درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Ron Howard
بازیگران: Amy Adams ، Gabriel Basso ، Glenn Close ،
مدت زمان: 116 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم مرثیه هیل بیلی Hillbilly Elegy 2020 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم مرثیه هیل بیلی Hillbilly Elegy 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که داستان زندگی دختری جوان به نام جی دی ونس نشان داده می شود. این دختر جوان که دانشجوی حقوق در دانشگاه است، در جنوب ایالت اوهایو زندگی می کند و اکنون در حال فارغ التحصیل شدن از داشنگاه در رشته ای است که همیشه ارزوی ان را داشه است؛ یعنی رشته ی حقوق که دانشجوی ممتاز ان می باشد.

دانلود فیلم مرثیه هیل بیلی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

پس از فارغ التحصیل شده جی دی ونس از دانشگاهش، حالا او تبدیل به یک وکیل زبده و کاربلد شده است. بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی خود، یک پیشنهاد عالی کاری به عنوان مشاور حقوقی در یکی از بزرگترین شرکت ها با حقوق و مزایای بی نظیر به او می شود. در همین حین که جی دی ونس در حال رسیدن به شغل و جایگاه ارزو های خود است، ناگهان بار بار دیگر درگیر بحران ها و درگیری های خانوادگی خود می شود که یک بار قبلا از ان ها فرار کرده بود و مجبور می شود تا به خانه و شهر زادگاه خود برگردد و مشکلات خانواده ی خود را حل کند. او ابتدا سعی در درست کردن رابطه ی سرد با مادرش را دارد.

دانلود فیلم Hillbilly Elegy 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

این فیلم جذاب سینمایی که تنها چند روز است به اکران عمومی درامده و منتشر شده است؛ محصول سال 2020 سینمای هالیوود کشور ایالات متحده امریکا می باشد، که با داشتن ژانر درام در کنار داستانی عمیق و احساسی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Amy Adams ،Gabriel Basso ،Glenn Close در کنار کارگردانی و بازیگردانی بی عیب و نقص کارگردان سرشناس هالیوودی Ron Howard توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم اکو بومرز با زیرنویس فارسی چسبیده اینجا کلیک نمایید.

ژانرها