صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8

imdb

ژانر: درام ، کمدی ، موزیکال ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2016
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Damien Chazelle
بازیگران: Emma Stone ، J.K. Simmons ، Ryan gosling ،
مدت زمان: 128 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم لالالند با نمایش انلاین با زبان اصلی با زیرنویس la la land 2016

این فیلم به دستور سامانه مصادیق مجرمانه حذف گردید

دانلود فیلم لالالند با نمایش انلاین با زبان اصلی با زیرنویس 2016 la la land داستان عاشقانه ی یک پیانیست ( سباستین ) و یک هنرپیشه ( میا ) که در سرش رویا های بزرگی دارد ولی اکنون در یک کافی شاپ مشغول مار است را روایت میکند . داستان عاشقانه ی این دو از جایی شروع میشود که سباستین و میا در یک بزرگراه شلوغ با یکدیگر برخورد کرده و به بحث و جدل کارشان میکشد .

این اتفاق میگذرد و یک شب میا هنگامی که در حال بازگشت از مهمانی است ، چون ماشینش در پارکینگ است مجبور میشود که پیاده به سمت خانه باز گردد . در همین حین از صدای پیانو زدن سباستین از داخل کافه ای که در ان کار میکند به گوشش می رسد و او را جذب خود میکند . در ادامه داستان اشنایی این دو و اتفاقات پس از ان را با تماشای انلاین فیلم لالالند مشاهده کنید .

دانلود فیلم لالالند با نمایش انلاین la la land

دانلود فیلم لالالند که در سال 2016 و به کارگردانی دیمین شزل از کارگردان های خوب سینمای هالیوود ، در ژانر موزیکال عاشقانه تهیه و کارگردانی شد ، توانست نظر بسیاری از مخاطبین و منتقدین سراسر جهان را به خود جلب کند و بسیاری از جوایز مهم و معتبر سینما را به خود اختصاص دهد . این فیلم رکرورد دار بیشترین نامزد دریافت جوایز اسکار با 14 نامزدی جوایز شد . همچنین توانست 6 جایزه اسکار را نیز به خود اختصاص دهد که از جمله ان ها میتوان به بهترین کارگردانی ، بهترین بازیگر نقش اول مرد ، بهترین ترانه ، بهترین موسیقی متن ، بهترین فیلم برداری و بهترین طراحی صحنه اشاره کرد .

این فیلم همچنین رکورد دار تاریخ جوایز گلدن گلوب نیز هست که توانسته با نامزدی در 7 رشته مختلف و کسب تمامی این 7 جایزه ، این رکورد را نیز به خود اختصاص دهد .

بازیگران تماشای انلاین فیلم لا لا لند lalaland

از جمله بازیگران مطرح دانلود فیلم لالالند ، میتوان به رایان گاسلینگ و اما استون اشاره کرد . اگر به دنبال تماشای یک فیلم موزیکال عاقانه ی خوب هستید که با دیدن ان لحظات عمیق احساسی برایتان رقم بخورد ، پیشنهاد تیم ایزی ببین به شما قطعا دانلود فیلم lalaland با لینک مستقیم میباشد . البته از دیگر پیشنهادات ما به شما دانلود فیلم تایتانیک نیز میباشد

ژانرها