صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.7

imdb

ژانر: جنایی ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ،
کارگردان: Danis Tanovic
بازیگران: Cush Jumbo ، Famke Janssen ، Jeffrey Dean Morgan ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم قتل های کارت ‌پستالی با زیرنویس فارسی فیلم The Postcard Killings 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم قتل های کارت ‌پستالی با زیرنویس فارسی فیلم The Postcard Killings 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد دختر یک کارآگاه نیویورکی به نام جیکوب کینن است که در سفر ماه عسل خود به شهر لندن، همراه با همسرش به قتل میرسد.

دانلود فیلم قتل های کارت ‌پستالی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم در مورد دختر یک کارآگاه نیویورکی به نام جیکوب کینن است که در سفر ماه عسل خود به شهر لندن، همراه با همسرش به قتل میرسد. زمانی که زوج های دیگر در سرتاسر اروپا نیز دچار چنین سرنوشتی میشوند، جیکوب به همراه یک روزنامه نگار اهل اسکاندیناوی، تلاش میکند راز این جنایات هولناک را کشف کرده تا این قاتل شیطانی را به دام اندازد اما…

دانلود فیلم The Postcard Killings 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی قتل های کارت ‌پستالی The Postcard Killings 2020 به کارگردانی Danis Tanovic ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا و انگلیس می باشد، که با داشتن ژانر جنایی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Jeffrey Dean Morgan, Famke Janssen, Cush Jumboتوانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم موی بد با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها